Sivut

sunnuntai 29. huhtikuuta 2012

Jumppapäivä

Tänään oli reipas päivä, pyyhkäsimme T:n kanssa salille vähän jumppaamaan aamupäivästä, muutaman kuvankin räpsin. Pitäähän sitä jonkinlaista todistusaineistoa olla että mää ihan oikeesti siellä olin, ja kyllä, tein muutakin kun istuin ja join vettä :D Tuloksena on hiukkasen tönköt kintut ja huomenna taatusti joka paikka rikki ja kipeenä, nautinnollistako ? Hyvä mielihän siitä tulee kun saa sitten vaivoin siellä käytyä ja tehtykin jotain, sinne lähteminen on aina hieman haastavaa... Jotenki tuo sohva kiinnostais enemmän, tai edes lenkille lähtö. Valitettavasti oli melko kova tuuli ja sen myötä aika kylmä ilma, vaikkakin kaunis, en sitten lenkille lähtenyt. Sali voitti tällä kertaa kuitenkin !

Sunnuntai-iltapäivän pikapostaus tulee siis tässä, muutama salikuva, jotka ovat todella pelkistetyt, enhän mää nyt mitään omia jumppakuviani tänne ala laittaan, häpeisin silimät päästä :D Mun tää salityyli ei kauheesti tonne rähinäsalille sovi, mutta hirveenäpä kiinnostaa. Mulla on sellanen omintakeinen tyyli ja aion pitää siitä kiinni, mä laitan sellaset varusteetki aina päälle ja mukaan että on kiva mieli :) Vaatteet pitää olla kivan väriset, yleensä mustaa ja pinkkiä puen päälleni. Salihanskat, salikassi ja juomapullo on tietysti pinkinsävyisiä :) Pitäis ottaa hanskoista ja kassistaki joskus kuvat, näätte kuinka iloinen väripilkku oon siellä ähisevien äijjien keskellä :D





Aarikka-lammaskin pääsi kuvaan mukaan. Huomatkaa, mun kotiavainkin on PINKKI ! Pinkki on pop <3
<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos että jätit kommentin, tulethan käymään jatkossakin !