Sivut

keskiviikko 23. toukokuuta 2012

Huomenet korujen saattelemana

Hyvää huomenta kaikki ihanaiset muruset jotka olette jostain kumman syystä päätyneet ensitöiksenne tänne mun juttusille ! Onnitelkaahan itseänne siitä, koska täältä saatte ainakin heti hyvän mielen ja hymyn kasvoillenne ! Arki lähtee rullaamaan paljon liukkahammin ja mielekkäämmin mikäli juttujani jaksatte hetken kuunnella, tai kuvia katsella. Lapsetkin nauravat aina ku mun naaman näkevät... Tai sitten itkevät, toivottavasti te ette sentään kuitenkaan. Tässä ei nyt ollut kyse siitä että näyttäisin teille kasvoni, vaan siitä että haluan toivottaa kaikille oikein mukavaa keskiviikkoa ja pikkulauantaita :) Reippahasti käypi askeleenne kohti työpaikkaanne, ja toivottavasti eksytte tänne blogiini myös hieman myöhemmin, koska minulla on teille esiteltävää...

Tämän aamun ensimmäine postaus käsittelee jälleen koruja, yllätys ! Yllätyitte varmaan kovasti, koska siitähän tässä on kyse. Pahoittelen jos petyitte ja luulitte minun esittelevän teille kenties kenkiä, laukkuja tai toppeja. Joskus niitäkin, mutta tänään ei, eikä ehkä huomennakaan... Ehkäpä esittelen niitäkin vasta sitten kun minulla on jotain uutta ja näyttämisen arvoista... Saatte odotella pitkään... Kunnes H&M:n paketti saapuu. Mutta nyt, näette niitä koruja, olkaapa hyvät naiset ja herrat !

Tähän koruun, jonka nyt teille esittelen, olen käyttänyt helmiäishelmiä ja kirkkaita lasihelmiä, eli aika perussettiä olettaisin. Tämä koru tulee "lahjaksi" joten älkääpä hiiskuko liikaa... Nätti tuli, lisäilin siihen myös tuollaisen kauniin pikku enkelin näyttämään suuntaa, mikäli se toisessa kädessä olevan huippuhieno gps -kello ei sitä tee.









Myöhemmin saatan esitellä korutaivaasta ja helmikaupasta tilaamiani juttuja, jotenka pysykäähän linjoilla muruset :)

<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos että jätit kommentin, tulethan käymään jatkossakin !