Sivut

torstai 24. toukokuuta 2012

Huuto.net käyttäjä Cerenity

Tässäpä tulee ihan kuulkaas kunnianosoitusta tai vaikka vaan pelkästään kehuja sisältävä postaus näistä kahdesta Huuto.netin käyttäjästä joita olen itse käyttänyt. Tahdon esitellä ne myös teille, olenhan saanut heiltä niin hyvää palautetta sekä palvelua etten voisi enää enempää toivoa ! Ensimmäiseksi tahdonkin kertoa teille minun tarinaani siitä miksi ajattelin että kehut ovat nyt paikallaan nimimerkille Cerenity :)

Noh, tarinahan ei siis ole mitenkään sen kummoisempi kuin että mulle tuli tarve ja hän vastasi tarpeeseen, enemmän kuin hyvin ja oli todella asiakaspalveluhenkinen ja ystävällinen, vaikka taatusti kyselin tyhmiä ja lähetin monen monta kertaa viestiä. Asiani tuli kuitenkin ymmärrettyä ja saimme kauppamme sujumaan erittäin mallikkaasti. Minulta loppuivat tai loppuvat pikkuhiljaa ne aamun postauksessa näkyvät kukkaiset rondellit helmien välissä käytettäväksi, joten tilausta oli pakko laittaa menemään mutta minne ? Ja sitten muistin että olen tältä kyseiseltä myyjältä tilannut joskus ison satsin tällaisia rondelleita ruusukullan värisenä, joten kokeilenpa tikulla jäätä ja kysäisen josko häneltä löytyisi niitä lisää. Ja varastossahan niitä oli, otinkin heti kaksi pussia ruusukullan värisiä ja kaksi pussia hopeoituja kukkasia ja olin enemmän kuin tyytyväinen, jeeee ! Näiden lisäksi tilasin häneltä vielä muutamia erinnäisiä helmiä sieltä Huuto.netin puolelta. Kokonaissumma ei todellakaan päätä huimannut, siihen nähden kuinka paljon otin noita rondelleita sekä näitä muita helmiä, olin siis erittäinkin tyytyväinen ja toivottavasti olen tyytyväinen vielä ensi viikollakin kun tilaus kopsahtaa postilaatikkoon :) Uskon että olen.

Tämä kauppakumppani on siis erittäin mukava ja suosittelen oikein lämpimästi, itsekin sain kaupan ohitse tilattua tuotteita, vaikka hän pitäytyykin lähinnä vain Huuto.netin kaupoissa, onneksi hän kuitenkin tahtoi auttaa hädässä olevaa ja saimme kaupat hoidettua, lämmin kiitos siis sinulle Cerenity ja oikein mukavaa kesää !
Il_570xn.314966531_large
weheartit.com
Passion4baking_large
weheartit.com

Tumblr_m4bk2ncaoq1qienz1o1_500_large
weheartit.com
Toinen jolle tahdon välittää kehuni ja ystävälliset taputukset olalle on myyjä nimeltä Art_Aliissa. Hänestäkin olen pari kertaa maininnut, ja mainitsen uudestaan pikaisesti. Tämä myyjä toimii Kuusamossa ja on tällä hetkellä ainoastaan Huuto.netin käyttäjänä ja myyjänä. Olen yrittänyt udella milloin nettikauppa on tulossa, mutta vielä ei kuulemma ole kannattavaa, mutta sitten kun sellainen ilmaantuu hyökkään taatusti kanta-asiakkaaksi ! Häneltäkin saa todella halvalla vaikka ja mitä, kannattaa käydä tutustumassa ja hieromassa kauppoja, rahojasi et taatusti heitä hukkaan ;) VinkVink, sieltä saa korukiviä eli vaikkapa jaspiksia halvalla, mikäli seesamijaspiksistä tykkää !

Kiitokset näille kahdelle myyjälle eritoten ja pitäkäähän lippu korkealla, minä liputan teidän puolestanne myös ja muistan kehua teidän kanssanne käymääni kauppaa. Täällä kirjoittelee ja huutelee omiaan aina välillä teidän kanta-asiakkaanne ! Kiitos ja kuitti.

<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos että jätit kommentin, tulethan käymään jatkossakin !