Sivut

maanantai 7. toukokuuta 2012

Lempparikorut käyttöön !

Mun ihan parhaimmat lempparikorut on aika simppeleitä, en tykkää kauheesti käyttää mitään isoja, ja tykkään enemmän kaulakoruistakin sellaisina roikkuvina tapauksina. Kaulakoruja käytän melko usein, aina kait mulla joku killutin roikkuu kaulassa, korvissa käytän melko harvoin mitään, jos käytän niin ne ovat hopeiset normaalit nappiset tai jotain tuolta  noita omia tekeleitä :) Olen sellainen ihminen ja persoona että mulle sopii paljon paremmin hopeiset korut kuin entä kultaiset, en osaa kantaa kullanvärisiä koruja niinkuin niitä pitäisi, eli ehkä hieman arvokkaammin... ? Mulla siis on aina jotkut hopeiset korvakorut korvissa, ja tykkään vaihdella niitä miten haluttaa. Mulla on onneks kahdet reiät molemmissa korvissa, joten pystyy kuitenkin hieman vaihtelua järjestämään aina niin tylsiin korviin :D

Tässä saatte pikaisen jutustelupostauksen mun ihan lemppareimmista koruista joita tykkään käyttää, kaikkia en käytä niin sanottuina arkikoruina, mutta suurinosa roikkuu kaulassa jokainen päivä, ei tietenkään kaikki kerrallaan, en tahdo olla joulukuusi ;) Jotkut koruista ovat lemppareita ihan muista syistä ja jotkut vaan lemppareita muuten vaan ja jotkut taas ovat niin kivoja arjessa. Alla kuvia hieman näistä koruista !

Tää sormus on jotenki niin sulonen että tykkään sen takia käyttää tätä peukalossa. Ja peukalossa siksi että muihin sormiin tää on liian iso vaikka onki kokoa s.



Kesäksi laitan kaikkiin korvareikiin erilaiset. Näähän on syötävän suloiset, nam ;)

Nämäkin on tuolla laatikossa ihan kesää varten odottelemassa. Kimalteiset arskat korviin vaan ja menoksi !

Mume toi nämä korvakorut Viipurista viimeksi tuliaisiksi, ja näiden värit olivat niin kauniit että ovat siksi lempparit !


Tätiltä synttärilahjaksi, Aarikan kaulakoru, lempparein ehkä ikinä ! <3


Kaulakoru, joku postimyyntitilaushässäkkä oli tässäkin takana, ei siis mitään "oikeeta" materiaalia.



Oulun kirppikseltä löytö !

Poro on ihana arkikoruna.



Tämä koru on suurin näistä mun koruista, mistään. Tykkään tästä sen vuoksi että se ei ole liian räiskyvä eikä liian näkyvä vaikka onkin suuri. Kesällä yksinkertaisen asun kaverina todella kaunis.

Nyt tämä tyttö ottaa kaaran allensa ja alkaa tekemään lähtöä kohti kaupunkia ja ruokakauppaa, kummallista ettei ollut ilmestynyt jääkaappiin ruoan murustakaan sillä aikaa kun oltiin Oulussa reissussa. Huoh, ei muutakuin menoksi !

<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos että jätit kommentin, tulethan käymään jatkossakin !