Sivut

tiistai 29. toukokuuta 2012

Ostoksia ;)

Tässä tulee päivän touhuiluista postausta :) Tänään aamusella heräiltiin siinä ihan rauhassa ja otettiin suora sihti kohti kreikkalaista ravintolaa, jossa käytiin syömässä erittäin makoisat lounaat. Itse söin aterian nimeltä Souvlaki, jossa oli salaattia, lohkopottuja, kaksi varrasta eli kana ja possu sekä fetaa ja tsatsikia, oijoijoi ku olikin täydellistä ! Siinä sitten vedettiin navat täyteen herkkusapuskaa ja vyöryttiin portaat alas takaisin autoon... Toisaalta taas oli vaan hyvä että vetas vattan täyteen sapuskaa ennenku kurvattin kauppareissulle, eipähän tullut himoittua kaikkea mahdollista ja epäterveellistä :D

Kauppaostoksille meno on yleensä meleko tylsää, mutta mullapa olikin piristyssuunnitelma kehittymässä ;) Mä halusin uusia kynsilakkoja, ja minähän koitin niitä parhaani mukaan bongailla. Toisen löysin Prismasta ja toisen Emotionista, eli aika hyvä saalis oli juu :) Muutoin kaikki meni hyvin ja sain jopa pudotettua T:n kyydistä oikeeseen aikaan urheiluliikkeeseen mistä se haki eilen ostamansa pyörän ja ajoi sillä kotiin :) Loppu hyvin kaikki hyvin ja päiväni murmelina oli ohitse ! Kuvia ostoksista alla :)




Oi että, mun uusin lemppari ihan ehdottomasti ja paras jäätelö pitkään aikaan ! Pliis Pingviinipomot lähettäkää mulle miljoona jättisäkkiä näitä jäätelöitä kotia kiitos ! Ja pakastin vois tulla perässä kans, meille ei mahdu enää pakkaseen ku siellä on näit jäätelöitä muutama odottamassa mun makeanhimon valtaamista :D Mä rakastan tätä jäätelöä ja mä rakastan muitaki jäätelöitä, varsinkin kesällä !!! Pittää mennä kirjottaan Nestlen sivuille joku rukoilukirje varmaan... Pingviiniltä ja Nestleltä siis on tulossa tai tullut jo tajuttomasti kaikkia ihania uusia jätskimakuja, käykääpä kurkkaamassa ja bongatkaa oma suosikkinne joukosta !



 
Sitten kauppareissulta tarttui mukaan myös mun lempparisuosikki kasvopyyhkeitä, jotka pääsivät eilen illalla loppumaan kaapista. Piti siis käydä täyttämässä tyhjä tila :) Garnierin Nordic Essentials kasvopyyhkeet sopivat hyvin herkälle iholle, eikä näissä ole hajusteita mukana, sopivat siis loistavasti mun kasvoille. Mulla on todella herkkä iho, ja tarvitsen aina näitä hieman erikoisempia juttuja ja aineita, yleensä otankin aina niitä hajustamattomia juttuja. Hyviä ovat siis, eivätkä mitenkään kohtuu kalliitakaan, tällainen 25 läpyskän satsi oli jotain 4e pintaan, en siis köyhtynyt jumalattomasti.





 
Ja sitten lopuksi vielä kuvarypäs näistä jutuista mitä lähdin metsästämäänkin kaupasta. Aivan ihanat pastelliset värit ja sävyt, Mavalan merkiltä oli tullut todella kauniita kesänvärejä, minä valitsin niistä jäljellä olevista tämän ihanan persikkaisen Fresh Melon sävyn, sekä tuon Pistachion eli pistaasin sävyn. Nämä oli kuin karkkeja siellä hyllyssä, pakko oli ottaa molemmat. Vielä sen keltaisen värin tahdon, kesästä on tulossa siis värikäs, jippiiii ! Laittelen kuvia sitten myöhemmin lisää kun saan kynsiin asti näitä laitettua :)

Kiva päivä oli ja kivat ostokset oli, eikö vaan ! Rukoilkaamme nyt hetki että mulle tuodaan jossain vaiheessa rekkalastillinen jäätelöä, kiitos ja kuitti :)

<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos että jätit kommentin, tulethan käymään jatkossakin !