Sivut

perjantai 1. kesäkuuta 2012

Esittelyssä Helmikori.fi

Perjantaiaamun ensimmäinen postaus käsittelee taas jälleen kerran yhden hyväksikoetun helmikaupan esittelyä. Tilasin täältä putiikista eilettäin muutamia juttuja, suurin syy oli normaalia halvemmat marmorihelmet, ja siinähän sitä sitten innostui ja muka pakostakin tilasi kaikkea muutakin, kuten laavakiviä. Mutta siitä aiheesta sitten enemmän kun ne tulevat kotiin ja minun hyppysiini :)

Tässä postauksessa tulen taas käymään ne tärkeimmät jutut läpitte mitä aloittelevat tilaajat ja helmeilijä haluavat tietää kun tilaavat ensimmäistä kertaa jostakin verkkokaupasta. Mulle nämä tällaiset vinkit on olleet erittäin hyödyksi ja tahtoisin että niistä olisi apua joskus myös jollekulle muulle. Jotenka tästäpä se lähtee taas.

Maksutavat: Verkkokaupassa pystyy maksamaan kaikilla luottokorteilla sekä tietysti myös verkkopankeilla. Myös Klarna -laskulla voi maksaa mikäli luottotiedot ovat kunnossa ja on täysikäinen. Nämä on mun mielestä ne tärkeimmät tästä osiosta, itse kuulun siihen ryhmään joka maksaa kaiken aina verkkopankin kautta, en lähde koskaan pelleilemään näiden laskujen kanssa enkä minkään muunkaan erikoisemman maksutyypin kanssa. Verkkopankilla maksaessa homma hoituu sujuvasti :)

Toimitustavat: Lähetysten kotiin tuo Suomen posti eli Itella hoitaa hommat, tuotteet lähetetään normaalina 1. luokan kirjeenä sitten kun maksusuoritus näkyy yrityksen tilillä. Tilaus on asiakkaalla todella nopeasti eli noin 1-2 arkipäivää kestä. Myös erikseen sovittuna tuotteet ja tilaukset voidaan noutaa toimistolta Turusta, tällöin tulee tästä sopia erikseen tilauksen yhteydessä lisätieto -kentässä.

Toimituskulut: Tilauksesta peritään toimituskuluja Suomeen toimittaessa ainoastaan 2,52e/lähetys ja mikäli tilauksen arvo ylittää 50 euron summan, tilaus toimitetaan asiakkaalle ilman toimituskuluja.

Viallisen tuotten palautus: Niinkuin jokaisessa kaupanteossa tulee viallisista tuotteista aina kertoa myös yritykselle, eli mikäli olet valitettavasti saanut postin mukana viallisen tuotteen, ota siitä ensin yhteyttä yritykseen. Reklamointiaika siitä kun tuote on noudettu postista on 14 päivää. Parhaiten asiakaspalvelu toimii ottamalla yhteyttä sähköpostilla osoitteeseen info@helmikori.fi. Viallinen tuote vaihdetaan ainoastaan samanlaiseen uuteen tuotteeseen eikä kauppias korvaa palautuksesta aiheutuneita kuluja ellei palautuksesta ole sovittu ensin kauppiaan kanssa.


4121588219_10b9cd821d_large
weheartit.com
Ja näin sitä taas touhuttiin yks kauppa läpitte, toivottavasti joku löysi tästä jotain :) Oikein mukavaa perjantaita kaikille jo heti näin aamusta, niin se viikonloppu vaan tuli sieltä taas vaikka maanantaina meinas tökkiä melko pahasti... Kyllä se aurinko siis paistaa tosiaan sinne risukasaan joskus, ees joskus, pliis ?

<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos että jätit kommentin, tulethan käymään jatkossakin !