Sivut

lauantai 30. kesäkuuta 2012

Fillarikuume selätetty

Olen siis ihan upouuden pyörän omistaja, jei ! Eilen käytiin ostamassa ja sain ajaakin sen kaupungista kotiin, ja voi vitsit ku pylly tykkäs hyvää istuskella siinä penkillä. Hyvä on ajaa ja se pääasia on että se on kaunis :) Monark -merkkinen ja 28" tottakai ku minähän olen aikuinen neiti vaikken kokoni puolesta siltä kauheesti näytä.. Kuvia alla !

Tämä päivä onkin mennyt ihan vaan sisällä istuskellessa, vettä sataa rajusti aina välillä, jotenka turha edes haaveilla pyöräretkestä, taidan haaveilla vaan suklaalevystä ja viltistä sohvalla :) Sen verran olin ahkera ja tekasin aamusella yhden kaulakorun valmiiksi ku halutti värkätä vähän vaan, ja sitten sainkin pari tilausta avainnauhoja taasen, joten ilta menee myös niitä väännellessä. Mukavaa lauantaita kaikille muillekin :)


Ihanat kengät joissa on blingblingiäki ! Ostettu Spirit Storesta ;)





<3

4 kommenttia:

  1. Anonyymi30/6/12

    Onko ihan hyvä pyörä ajella? Oliko toi Citymarketista? kattelin just tota pyörää keminmaasta tänään. Kerrohan, jos suosittelet tuota pyörää, niin osaan harkita oisko tuo sopiva pyörä myös mulle.

    VastaaPoista
  2. Moi :) Itte tykkäsin kyllä tosi paljon, ja tosiaan ku ajelin tuolta kaupungista kotiin päin ni matkaa tuli n. 10km ja oli ihan mahtava ajella, ei tuntunu missään vaiheessa etes ylämäet pahoilta :) Ostin tän siitä Kemin keskustasta pyörä- ja varaosa -liikkeestä, tais hintaa tulla jotain vajaa 400e. Voin kyllä suositella, mitä nyt oon tän pari päivää ajellu, hyvä on !

    VastaaPoista
  3. Anonyymi2/7/12

    eli on hyvä pyörä lyhyellekkin ihmisille? itekki on ihan pätkä

    VastaaPoista
  4. Joo, siis täähän on ihan loisto pyörä just meille tällasille hukkapätkille, itekkihän oon tosiaan 154cm pitkä ja hyvin pääsen pyöräileen ;) Vieläku säädät penkin mahdollisimman eteen ja tangon sopivasti vinkkuraan ni hyvä tulee :D

    VastaaPoista

Kiitos että jätit kommentin, tulethan käymään jatkossakin !