Sivut

maanantai 4. kesäkuuta 2012

Hiljaiseloa

Tänään ollut hieman hiljaiseloa taas, aamulla oli vähän menoja suoritettavana ja sitten päivällä muuten vaan tuli oltua, ehkäpä olin hieman laiska ! Joskus niinkin päin :) Toisaalta taas, blogilista on sekoillut pitkin päivää miten sattuu, jossaki vaiheessa se hukkas mun blogin tiedotki sieltä ni päivitykset tullu vähän niin ja näin.. Tyhmää. Mutta selvittiin siitä silti, toivottavasti saitte luettu ne kokonaiset kaksi postausta mitä tänään tein !

Tänään oli pikkusen tuuria ja nyt voinkin kivasti laittaa taas hyvän kokoisen helmitilauksen menemään. Oon jo bongaillut helmiä tuolta Korutaivaasta sekä Helmikaupasta. Korutaivaasta tilaan lähinnä sellaisia tuotteita mitä en Helmikaupasta saa ja taas toistepäin. Keksikää joku yks sellanen kauppa mistä saa kaikki, tarvikkeet, vaijerit, puristushelmet, työkalut, kivihelmet, särölasihelmet, helmiäishelmet ja kaikki muut siis ihan kaikki ! Mua ärsyttää kun joutuu tekemään aina melkein kahteen kolmeen eri kauppaan tilauksen jotta saa sen mitä tarvitsee. Koskaan en ole yhdestä putiikista löytänyt kaikkia tavaroita, tai sitten ne ovat toisaalla hieman halvempia ja silloin katsonut tarpeelliseksi ostaa ne sieltä mistä halvimmalla saan. Olisi siis ehdottoman ihanaa jos olisi sellainen paikka mistä saisi kaikki kerralla ja vaikka vielä ihan kivasti alennuksien kera. Ja tykkään myös siitä että joillakin verkkokaupoilla on käytössä se "osta 40e:lla ja saat postikulut ilmaiseksi !".

Tosiaan tilausta olen siis tekemässä ja ostoskoriin olen nyt lähinnä laitellut särölasihelmiä, tarvikkeita kuten korupiikkejä, vaijeria ja puristushelmiä, muita riipuksia ja muita hieman erikoisempia helmiä. Olen ihastunut nyt tekemään koruistakin kirkkaampia ja ihanan kesäisiä joten tilauksetkin ovat sen mukaiset :) Saatte taas esittelyä sitten kun tilaukset tulevat !

<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos että jätit kommentin, tulethan käymään jatkossakin !