Sivut

lauantai 9. kesäkuuta 2012

Illan viettoa

Tämä päivä on taas ollut melkoista hulinaa ja hälinää, nyt onneksi päästiin kotiin ja hieman rauhoittumaan illaksi. Tultiin justiinsa kotiin tuolta ystävän luota, hieman kuulumisia käytiin vaihtamassa puolin ja toisin ja oli todella mukavaa, kiitos Liisa ! Pitkästä aikaa tuli taas nähtyä ystävää joka asuu kaukana etelässä, noh, edes pari kertaa vuodessa ;) Myös muutama muu hyvä ystävä oli paikalla ja oli oikein mukavaa hörppiä muutama sidukka ja nauttia juoruista !

Nyt alkaakin sitten kohta puoliin taas mun oma aikana, T lähtee nimittäin aikaisin nukkumaan koska aamuksi töihin. Tämä järjestelyhän tietää siis minulle leffa-aikaa ja blogin päivitystä, kivaa tiedossa siis ! Jätskiä, kirsikoita ja koruja, niistä on mun tämä ilta tehty ! Mietitään huomenna taas mitä tehdään, varmana tuolien pystyttämistä ja puuhailua pihalla. Muutama kuva mun tämän illan suunnitelmista ;)



Edelleenkin odottelen sitä jätskikuorman saapumista, hohoi te Nestlen pomot, lähettäkääpä mulle Classic kermatoffee -puikkoja kuormallinen niin lupaan syödä ne kaikki ilman että valitan lihomista :D





Tänään tein yhden kaulakorun, mutta unohdin kuvata sen ja se meni jo asiakkaalle. Tein siitä sellaisen yksinkertaisen vaijerikorun. Väreinä oli mustaa laavakiveä, kirkasta särölasihelmeä sekä harmaata kuupintaista helmiäishelmeä. Kaunis tuli ja asiakas oli mielissään myös ;)

<3

2 kommenttia:

  1. voi vitsit, pari vuotta sitten söin noita kermatoffee-classiceja aika hyvällä halulla :------D ne on kyllä hyviä!

    VastaaPoista
  2. Hei Aino ja kiitos kommentistasi :) Mulle on tullu niin hirvee himo noihin jäätelöihin ettei sitä usko kukaan :D Toisaalta aina kun yritän niitä metsästää kaupasta, ne on loppu ! Eli joku muuki tykkää niistä siis ;)

    VastaaPoista

Kiitos että jätit kommentin, tulethan käymään jatkossakin !