Sivut

maanantai 11. kesäkuuta 2012

Koiruuksia

Paitsi että se yks ainut koira aina tekee koiruuksia, onneks ei ole kuin yksi takiainen ! Arki se taas lähti käyntiin, kaikilla muilla paitsi mulla. No, mä teen sitte koruja, kuvaan elukoita ja pyörittelen peukaloita, ja niin, vietän tietty kesälomaa nyt kun kerrankin sellainen on mulle pakolla lyöty eteen ! Ensimmäistä kertaa 10 vuoteen mulla on koko hela kesän kestävä kesäloma, jos nyt ei käy niin hyvä mäihä että pääsisin jonnekin töihin. Syksyllä vois mullakin olla paremmat mahdollisuudet saada jotain tekemistä ;)

Koiruukuvatuksia saatte nyt ! Eilen räpsin pienokaisestamme muutaman kuvan kun se tuolla ulkona pihan perällä loikki kuin aropupu pallon perässä. Välillä se kiljui itekseen niin että mamma meinas saada sydärin joka kerta.... Muutoinkin tolla elukalla ei aina oo ihan kaikki muumit laaksossa, tainnu pari karata tässä vuosien aikana.

Sain eilen myös yhden tilaustyön ja olen tosi Happy ! Jei, kiitos kovasti tälle ihanalle henkilölle ! Ja korut ovatkin jo valmiina, intouduin ja paneuduin oikein kovasti iltasella ja sain niskat kipeäksi. Hyvä minä, josko kohta vois alkaa miettiin jo jotaki parempaa työskentelytilaa ja -alustaa kuin tuo olohuoneen ergonominen karvalankamatto... Not so much !






Mitä rikkinäisempi pallo sitä mukavampi... Varmaan käyttää hammaslankana noita pieniä pätkiä tosta pallosta... Toisaalta sillä kuumuu ilmeisesti aivot välillä muutenki, se syö ruusupuskan piikikkäitä oksia ja nakertaa rautalanka-aitaa...
Mukavaa maanantaita kaikille ja koittakaahan taas päästä siihen arkeen kiinni, huomaatte taas loppuviikosta kuinka nopeasti se aika menikään ;)

<3

2 kommenttia:

Kiitos että jätit kommentin, tulethan käymään jatkossakin !