Sivut

keskiviikko 6. kesäkuuta 2012

Koruilu välineistöä

Oon tainnut joskus tehdäkin postauksen mun koruiluvälineistä, mutta oon tehnyt hieman uudistuksia ja uusia hankintoja jotenka tässä tulee nyt tällainen pikainen postaus vain näistä uusimmista jutuista. Tai no ei tässä nyt välineistä oikeastaan puhuta, lähinnä tästä mun "varastosta", joka on "tosi" iso :D Mutta hei, ainakin ne on kaikki just niinku pitääkin eli järjestyksessä !

Mä oon todellakin järjestelmällinen ihminen isolla J:llä, ja mulla pitää kaikki olla aina tiptop, mitä tulee siis esimerkiksi näihin korujuttuihin tai laskuihin tai muihin tärkeisiin juttuihin kuten takuulappuihin yms. Mun mielestä kaikki onnistuukin paljon helpommin kun on järjestyksessä, toisaalta taas mulla tää homma menee välillä vähän sairauden puolelle jo, mutta eipä se haittaa, ainakaan vielä ketään.

Tällä hetkellä mulla on tämä mun "työhuone" just eikä melkeen tässä keskellä olohuoneen lattiaa, joo, tosi ergonominen työskentelyasento mutta ilmeisesti selkä on jo juurtunut kaarelle ku se ei enää pahemmin valita :D Eikä täällä kolmiossa oikeen ole tilaakaan järjestää mitään ylimääräistä työhuonetta mutta joskos tässä jossain vaiheessa sitten se omakotitalokin järjestyisi niin saisin ihan oman työhuoneen ! Tällä hetkellä meidän ylimääräinen huone on koiran ja T:n huone, koira nukkuu ja viettää yksinolo-aikansa siellä ja T pelaa, joten he saavat sen tällä hetkellä jakaa keskenänsä.

Mutta enough with that, joten mennään asiaan ! Tässä tulee muutama kuva siitä miten tykkään pitää järjestyksessä nämä mun jutut. Ostin viime Ikean reissulta pari laatikkoa lisää ja nyt kaikki näyttää enemmän kuin hyvältä ! Me like it !

Ikeasta iso laatikko ja päällä pikku laatikko missä on kaikki työvälineet.
Joo, eli tuossa ylimmäisessä kuvassa on tuollainen iso laatikko, jossa säilytän nyt kaikki nämä valmiit korut, tarrat, alustat, teipit, pussukat, muistikirjat yms. tärkeät jutut joita ilman olisin täysin hukassa ! Tuossa näkyvä tuo ihanan pinkki kirjanen on mun muistikirja minne kirjaan kaikki tilaustyöt, myyntikorut ja muut jutut jotka on hyvä pitää muistissa tulevaisuuden varalta. Mä oon sellanen ihminen joka säilyttää varalta ihan kaiken... Se on oikeesti aika pelottavaa, mutta oon huomannut useasti että siitä on ollut hyötyäkin ! Mulle on kertynyt omituisia tapoja säilyttää kaikki laskut aina parin vuoden takaa, ja tämä sääntö koskee melkein kaikkea paperitavaraa, kuitteja en kuitenkaan säilytä kuin sen verran että olen tarkistanut ostokseni tililtä ! Hullulta tää välillä tuntuu, mutta mun mielestä ei koskaan saa olla liian sinisilmäinen, maailma on välillä melko paha paikka...



Tässä kuvaa tuosta ison laatikon päällä olevasta pienestä lokerikkolaatikosta jossa on kaikki työvälineet, siimat, metallilangat, nauhat ja mitat. Tämä on siis tärkeä laatikko, ilman näiden järjestyksessä oloa en löytäisi työvälineitä ja ilman niitä on melko vaikea koruja tehdä ;)



Ja tässä viimeisessä kuvassa näkyy mun helmivarastot. Alimmaisessa on pussukoissa kaikki sellaiset isommat helmisatsit, eli aika paljon on tavaraa siellä, mutta hei vielä sinne mahtuu kuitenki ! Sitte keskimmäisenä on kaks isompaa lokerikkoa jonne olen sujauttanut sellaiset pienemmät ja hieman kalliimmat helmisatsit joita on vaikka esim. 10 kappaletta joitakin helmiä tai jotain tämän tyylistä.. Pieniä satsia siis näissä ! Sitte ylimmäiset kaksi lokerikkoa ovat lähinnä tarkoitettu näille korutarvikkeille, eli siellä on puristushelmiä, satiini/organzanauhoja, välihelmiä, riipuksia, rondelleita, korupiikkejä, korvakorukoukkuja ja kaikkee muuta tämän tyylistä. Korutarvikkeita siis vain. Tästä voitte siis nähdä tän mun järjestelmällisyyden, kaiken täytyy olla oikeilla paikoillaan ja yleensä vielä kirjoitan kaikkiin helmipussukoihin mitä ne ovat ja paljonko niitä on. Ja vielä kootkin löytyvät nyt jo melkein kaikkien helmipussukoiden kyljistä, mun mielestä fiksua, jonkun toisen mielestä kahelia ! Mutta hei, oonko mä koskaan aikaisemminkaan välittänyt siitä mitä muut sanovat tai ajattelevat musta, EN ! Enkä aio sitä aloittaa nytkään, minä teen niinku tahdon ja muut saa alistua siihen mikäli tahtoo. Mä vaan rakastan järjestystä tietyissä asioissa, uskoisinkin että olisin enemmän kuin loistava työntekijä toimistossa :D Mulla ei olis mikään paperi eikä klemmari hukassa, IKINÄ ! :DD

Muruset, kiitos ku ootte jaksaneet seurailla tarinoitani taas, see ya !

<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos että jätit kommentin, tulethan käymään jatkossakin !