Sivut

sunnuntai 10. kesäkuuta 2012

Kukkasatoa

Joo, tiedän, tänään tulee vaan näitä rehujuttuja, muttaku mää oon niin innoissani ! Tänään päivä tosiaan alkoi sillä että mamma ja isukki tuli herättään mua puolelta päivin ja sain keitellä niille sitte aamukaffet, ja juotiin ne sitte meän uudella terassilla, ai että <3 Sitte mä huomasinkin kohta että oon puutarhapuuhissa mammalla ja suunnittelin jo että mitä rehuja tahdon omalle pihalle. Pysyttelin aika yksinkertasissa kukissa, ei siis mitään kukkakukkia vaan tuollaisia viherkasveja lähinnä vaan... Ne on sen verran helppoja kukkia että jopa minä tumpelo en saa niitä tapettua :D Puuhasteltiin siis kukkajuttuja koko päivä, ja tässä saatte nyt illan viimeisessä postauksessa kauniita kukkakuvia tuolta mamman pihalta.











Huomenna saattekin sitten heti aamusta kuvia mun ja mamman puutarhapuuhista :D Se oliki melkosta puuhaa :D Välillä naurettiin ja istuttiin multakasassa, välillä tuntu että itku pääsee ku humaloiden juuret oli niin järkyttävät, ja välillä taas pelotti että ollaan sekoitettu kaapelijohto ja juurakot... No onneks pelittää telkkari ja netti kuitenkin, ei tehty siis jumalattomia tuhoja :D Mitä nyt piha näyttää siltä niinkö puskutraktori olis siellä pyörähtänyt !

<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos että jätit kommentin, tulethan käymään jatkossakin !