Sivut

lauantai 2. kesäkuuta 2012

Lauantaipäivän puuhat

Niin se on taas jälleen kerran hoidettu yks lauantai pois pelistä. Melkoisen tylsä päivä oli, vettä satanut koko hela dagen ja minä istunut sisällä melkein koko päivän. T lähti töihin kahden aikaan ja minä käväsin sitten autolla shoppailureissulla kaupungilla. Ensteks kurvasin kiertämään kirppiksen aarteet läpitte, en löytäny ku yhden villapaidan/neuleen, kaks nalle puh -lasia äitille vietäväks jotta sukulaisipanat saa juoda mehunsa kivasti, ja yhden rannekorun jonka bongasin ihan vaan niiden puuhelmien vuoksi. Ne näytti tosi näteiltä, melkein kuin ebenpuu -helmiltä, eivät todellakaan olleet sitä mutta nättejä ne silti oli ! Ja eikä köyhdyttänyt mun pörssiä kuin 0,25e !



Kirppikseltä kurvasin sitten katteleen mitä näkyy cittarissa, eipä paljon mitään... Ostin vaan Greyn Anatomian tokan kauden, koska eka kausi odottelee edelleen korkkaamista kaapissa, jotenka pikkuhiljaa ostaa kaikki ni sitte voi kattoo kaikki kerralla :D Mä oon yleensä niin ahne etten malta kattoo jostaki sarjasta vaan sitä yhtä tai kahta jaksoo, mun pitää kattoo kaikki ! Sama juttu karkkien kans, mä en vaan osaa säästää... Rahaa kyllä osaan, eiks se oo kaikista tärkeintä :D Cittarista ei siis lähteny muuta mukaan, jotenka kurvasin Prismaa kohti.


Prismasta mukaan lähti sitten omppumehua, kanan rintafilee, salaattia kipollinen ja lauantain kunniaksi herkkuja. Tosin parhaimmat herkut sain ostoskassiini kerättyä vasta kaupan ulkopuolelta, ostin siis kirsikoita ja mansikoita ensimmäistä kertaa tälle kesälle, ja voi luoja ku ne oli ihan superhyviä ! Vetasinki sitte sellaset kirsikkaöverit ettei mitään rajaa, huomenna varmaan makaan kiltisti peiton alla sängyssä ja voivottelen ku vattaan sattuu :D Tyhmästä päästä kärsii siis tälläkin kertaa koko ruumis, etenkin rakas masuni !




Muutoin sitte oonki istuskellu sisätiloissa vaan ja katellu leffoja ja nauttinut herkuista ! Huomenna olisi tarkoitus viettää T:n kanssa kaksistaan koko päivä ja mulla onkin suunnitelmia sen varalle... Hihhih, me mennään Ikeaan, jeeee ! T ei välttämättä hihku ihan näin innoissaan koska se tietää sille kantamista ja papatuksen kuuntelemista mielin määrin. Mutta nou hätä, se menee yöksi töihin ni pääsee musta sentään vähäksi aikaa eroon :D Kestäkööt nyt pikkureissun tuonne jättikauppaan. Saa myös viedä mut syömään, siltä ei kysytä. Mutta hei, huomiseen taas muruset ja ihanaiset, laittelen tarinoita tulemaan taas reissun jälkeen :)


Erin - Kokeile mua

<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos että jätit kommentin, tulethan käymään jatkossakin !