Sivut

torstai 7. kesäkuuta 2012

Menikö se viikko jo ?!

Täh, mihin ihmeeseen meni taas jälleen kerran yks viikko, musta tuntu että oon nukkunu koko tän ajan jotain tosi sikeetä unta... Pieniä hetkiä muistaa kyllä, ei mulla muisti oo menny, ajantaju ehkä vaan hetkellisesti heikentynyt. Vastahan sitä oli maanantai ja facebookista sai lukea pahan maanantain kirouksia ja nyt taas on loppuviikko meneillään, meneekö muillakin viikot yhtä nopeesti ohitte ? Mä tarviin oikeesti nyt jo jotain töitä tai  edes jotain kunnollista tekemistä ja arkea tähän mun elämään... Hohhoijaa, pikkuhiljaa alkaa kasvaan perse kiinni tähän sohvaan, vaikken tätä nyt kauheesti kulutukaan...



Tuleehan sitä toki puuhailtua kaikkea ja tehtyä sellaisia kivoja juttuja mitä ei voisi tehdä jos olisi töissä tai koulussa tai olisi jotain muuta pakottavaa tekemistä, mutta silti välillä tuntuu että tarvisin jotain muuta. Ihminenhän ei todistettavastikaan ole ikinä mihinkään tilanteeseen tyytyväinen, aina on jotain vikana. Kävitpä sitten töissä tai olisit kotona, niin tai näin, haluat aina sitä mitä siellä aidan toisella puolella on. Oma tilanne on juuri tämä, tiedän että kotona ja ilman pakottavaa tarvetta tehdä töitä on luksusta mutta samalla toivoisin tilanteen muuttuvan edes hetkellisesti.. Mikäli tilanne taas muuttuisi, toivoisin sen muuttuvan toiseen suuntaan, ihminen on hankala ja minä vielä hankalampi.



Mutta hei, jos en olisi tällainen olisin erilainen ja sitten en olisi minä ! Joten kaikki muutkin omasta mielestänsä hankalat ja oikukkaat ihmiset, pitäkää kiinni itsestänne ja suokaa itsellenne joskus se hankala hetki, niin minä ainakin teen ;) Viettäkäähän kiva torstai -päivä ja odotelkaa maltillisesti taas sitä perjantaita ja viikonlopun alkua, mulla se hyökkäs taas ihan arvaamatta. Kuvituksena toimii mun mielestä todella kaunis kuvitus muumeista !

Toivokaahan korvat, varpaat ja sormet pystyssä että korutaivaan ihanuudet kolahtaa tänään laatikkoon !

<3

2 kommenttia:

  1. Ihana kirjoitus. :) Pidän kiinni omista rutinoistani. ;)

    VastaaPoista
  2. Kiitti Kaisa ! Kiva kun olet kommentoinut aina välillä, kommentteja on ihana lukea <3

    VastaaPoista

Kiitos että jätit kommentin, tulethan käymään jatkossakin !