Sivut

lauantai 16. kesäkuuta 2012

Mun nominationi !

Varmaan jokaisella on nykyään nomination -koru, joko se iso tai pieni, sormus tai riipus tai mitä kaikkia niitä nyt onkaan. Itselläni on vaan tuo ohut rannekoru, sain sen lahjaksi T:ltä vissiin joskus vuosi sitten about... Oon tykänny siitä ihan hulluna, vaikka ensin ajattelin etten taho sitä ko kaikilla on se, mutta päätin kuitenkin tykätä ja tehdä siitä omanlaisen ihanuuden.

Mulle on tärkeää että tämä nomination -rannekoru on just eikä melkeen mun näkönen ja siinä on just niitä juttuja mistä tykkään oikeesti, eikä vaan sen takia että siinä nyt pitää olla jotaki. Mulle on myös tärkeä ettei siinä ole liian erilaisia koruja tai kiviä, vaan että kaikki mätsää toistensa kanssa ainakin melkein kuitenkin ;) Niinkuin esimerkiksi värit ovat tässä korussa sellaiset joita karsastan todella paljon, ja ainoat värit joita hyväksynkin siihen on hyvin yksinkertaiset. Ainoa oikea värillinen on tuo rannekorun mukana tullut sydän, jossa on se oikea timantti, sekä sitten nämä kivikorut, eli akaatit ja muut. Muita näitä emalisia värityksiä en siihen tahdo, paitsi tietty tämä sydän vain, se onkin koko korun SE juttu ;)

Muodot, värit ja tyylit ovat mulle tärkeitä tämän tyylisissä koruissa, eli tähän mun rannekoruunkin olen ottanut tyyleiltään kyllä erilaisia koruja ja kiviä, mutta silti ne näyttävät yhdessä näteiltä. Tykkään ihan hulluna muumeista ja kauniista kivistä, jotenka mulla onkin kaks muumiaiheista tässä sekä yksi musta sileäpintainen akaatti. Tilasin toisen kivikorun tähän, ja se tulee varmaan ensi viikolla, ainakin se on tilattu. Se on väriltään sellainen kirkkaan vihreä ja nimikin oli smaragdi ;) Tämä korukivi -palanen tulee Rovaniemen myymälästä ja häätynee käydä sitten tarkistamassa onko se varmasti sen tyylinen minkä tahdoin.

Alle räpsin muutamia kuvia tästä mun rannekorusta, ja jokaisesta siihen kuuluvasta palasesta ;)

Uusin palanen, sileäpintainen ja ovaalinmuotoinen musta akaatti

Haisuli ja tyhmä "ei-aito" nomination, ihan ruma tommonen. Tuo K lähteeki tuosta jahka saan sen uuden kivipalasen.

Pikku-Myy

Timanttisyrän <3

Kultainen syrän <3
<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos että jätit kommentin, tulethan käymään jatkossakin !