Sivut

torstai 28. kesäkuuta 2012

Vallan Vallilaa

Kuten aikaisemmin mainitsinkin kävästiin me maman kans ostoksilla tuolla Simon isolla kylällä... Kuulin ystävältä että siellä on sellainen putiikki kuin Pala-Puoti ja kukka, linja-autoaseman yhteydessä, ja että siellä on kuulemma Vallilan kankaita metritavarana. Tämähän sytytti mun ja mamman mielenkiinnon ja me syyhkästiin sinne oikopäätä heti ! Kummallakin oli haaveissa tietty Vallilan Kelohonka -merkkinen kangas, sehän se on ainakin mun mielestä se tunnetuin. Meillä onkin tässä olohuoneessa juurikin tuota merkkiä olevat ruskeat/beiget kelohonka -verhot ja tykkään ihan todella !

Siellähän olikin sitten oikein söpö ja pieni putiikki meitä vastassa, ja suurinpiirtein riemusta kiljuen itse ainakin laavasin kankaita ja suunnittelin mitkä kankaat meille passais. Mulla lähti sitten mukaan kaksi valmiiksi ommeltua tyynyä joissa oli jo sisustustyynyt valmiina, sitten otin myös yhden valmiiksi ommellun tyynynpäällisen sekä pienen palan oranssia Kelohonka -kangasta, josta mamma saa ommella mulle tyynyn. Mamma sitte otti yhtä Vallilan kangasta n. 6m että saa olohuoneeseen neljät verhot tehtyä. Siellä olisi ollut sitä mitä se tahto eli harmaata Kelohonkaa, mutta hinta oli ehkä pikkasen liian kallis ni se pääty sitten että ottaa hieman halvempaa mutta aika samantyylistä, ja musta se ainaki oli tosi kaunista ! Samanlaista oikeestaan kuin mulla tuo musta/valkoinen valmiiksi ommeltu tyynynpäällinen. Kuvia tähän alle näistä mun omista ostoksista, ja eikä mennyt muuten koko omaisuutta, kaikki nämä mun ostokset tais olla jotain 34e..

Turkoosi Kelohonka, Talven kukka(?),  sitte joku jota en tiedä, ja sitte vielä palanen tuota oranssia Kelohonka -kangasta.






<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos että jätit kommentin, tulethan käymään jatkossakin !