Sivut

maanantai 2. heinäkuuta 2012

Avainnauhan tekoa

Eilinen päivä oli taas melkoista tohinaa eikä ehtinyt muuta juuri tekemään kuin istumaan lattialla todella tympeessä asennossa ja väänteleen avainnauhoja, mutta emmää valita, mää tykkään siitä silti ! Vaikka mun selkä ja niskat ja pää tökkii ja pahasti, ni silti mä nautin tästä hommasta :) Avainnauhojen teko on työlästä verrattuna esimerkiksi yksinkertaisiin käsikoruihin, mutta avainnauhojen tekeminen on kuitenkin samalla mielekkäämpää koska niissä voi toteuttaa itseään hieman enemmän. Juu, eli eilinen meni ihan vaan lattialla istuen, luultavasti menee tämäkin päivä, mutta hei tätähän mä oon toivonu kokoajan !

Eli eli, tämän aamun postaus on nyt vähän tällainen erilaisempi, koska en enää iltasella ehtinyt ottamaan valmiista työstä/korusta kunnon kuvaa, niin saatte nyt tällaisen hieman vaiheessa olevan kuvan, vaikkakin näistä pystyy näkemään tyylin ja värityksen aivan hyvin. Ja hei, pientä krediittiä jookos, kuvat on räpsitty mun uudella mussukalla, HTC:lla :) Kuvat eivät ole täysin pikselimössöä vaikkakaan eivät toki vedä mun toiselle mussukalle Canon järkkärille vertoja ;) Kuviapas alla, olkaapas hyvät ! Tänään tai sitten vasta tiistaina tulee mun korutaivaan tilaukset ja lisää korupiikkejä taas ! Jeeeee !

Koruilualusta täytyy jokaisella olla, ilman sitä ei vaan tuu toimeen ! Ja on muute hyvä apu näiden avainnauhojen teossa kun tarvitsee montaa erilaista helmeä kerralla olla esillä.

Korupiikeistä vääntelen tuollaisia hienoja silmukoita joihin laitan sitten helmet paikoilleen ja vääntelen toisen pään samanlaiseksi :)

Tadaa ! Ja hei, pitkilläkin kynsillä näköjään voi tehdä koruja :D Niitä voi käyttää pinsetteinä hyvin, hoksasin tuossa kun yritin kaivaa puristushelmiä pussukasta :D

Jep, menen takaisin matolle tekeen nauhoja, palataan asiaan taas kun saan kuvattua tekeleet ;) Tiistaiksi eli huomiseksi olisi tiedossa Oulu -päivää, ja sehän tietää mulle visiittiä Hopeavintissä, jes !

<3

2 kommenttia:

  1. Anonyymi2/7/12

    Kivoja nauhoja :) paljonko ottaisit avain nauhan teosta?

    VastaaPoista
  2. Heippa :) Laittaisitko mulle sähkistä niin sopia asiasta paremmin Katni88@suomi24.fi

    VastaaPoista

Kiitos että jätit kommentin, tulethan käymään jatkossakin !