Sivut

tiistai 3. heinäkuuta 2012

Hopeavintin antimia

Tänään oli siis meillä Oulun reissua tiedossa ja minä olin erittäinkin tyytyväinen kun pääsin mukaan ja pääsin nimenomaan Hopeavinttiin ostoksille. Aika oli melko rajallinen, joten kauheasti en kerennyt löytöjä bongailemaan vaan tyydyin kahmimaan kaiken mahdollisen mitä vain käsiini sain :D Käyhän se niinkin, mutta silloin menee ohitse ne oikeesti hyvät jutut monesti, niinku nytkin jäi moni asia kaivelemaan ja olisin tahtonut olla siellä kauemmin. Nooh, ens kerralla sitten, lähdetään T:n kans käväseen siellä joku päivä ja vietän siellä sitte koko hela päivän ;)

Mutta löysinki kuin löysinkin sieltä ihanuuksia ja tässäpä olisi niistä kuvia ! Myöhemmin tulee sitten kuvia vaatteista ja muista jutuista mitä löysin, en jaksanut enää tälle illalle niitä alkaa kuvaamaan... Päänsärky meinannut vaivata jo toista päivää, eli aika tuskaisena mennään eteenpäin. Vielä pitäisi tälle illalle tehdä kolme avainnauhaakin, huoh, kiirettä pukkaa ! Töihin siis käy tieni tämän postauksen jälkeen, eli lattia kutsuu ;)

Siinä koko satsi !

Vasemmalla värjättyjä säröakaatteja.

Harmaan värisiä säröakaatteja

Akryylipallukoita kahdessa värissä, kauniita !

Alhaalta ylös: akryylipallukoita tollaisena kohovärisenä, laavakiviä koossa 9mm sekä ylhäällä näkyvät vihreät ovat Ching Hai -Jadea ilmeisesti...



Jotaki AB helmiä, välkehtivät kivasti.

Viistehiottuja säröakaatteja sekä larvikiitteja
<3

2 kommenttia:

  1. Mä olen SUURI akaatin ystävä! =) Vihreä jade on kivan näköinen ja larvikiittia panttaan tässä päässä =)

    VastaaPoista
  2. Mä oon kans ihan rakastunut noihin akaatteihin, niitä kun kääntelee ja vääntelee niin aina löytää jotain uutta ja ihanaa väriä niistä, niiiin kauniita ! Mulle eka kerta nyt kun edes ostin larvikiittia, eli katsotaanpas kuinka ihastun niihin ;)

    Kiitti kommentista Ninni !

    VastaaPoista

Kiitos että jätit kommentin, tulethan käymään jatkossakin !