Sivut

torstai 19. heinäkuuta 2012

Muumimamma ruusutarhassa

Sain eilen vihdoinkin bongattua etsimäni uuden muumimukin ! Joku henkilö myi niitä kirppiksellä ja tahtoi vain äkkiä eroon niistä muuton vuoksi, jotenka mulla kävi kerranki säkä ! Te jotka olette seuranneet blogiani jo jonkun aikaa, jotkut ehkäpä jo alusta asti, tiedätte siis että olen ihan kaheli muumifani. Jotenka nyt sai taas tämä jätti muumiperheeni taas yhden lisäyksen joukkoonsa.

Kerään siis suurimmaksi osaksi näitä muumikuppeja, kulhoja, lautasia sekä aterimia ja niitähän onkin kerääntynyt jo melkoinen määrä... Joskus voisin vaikkapa ottaa kuvankin niistä, en tiedä oikeastaan itsekään tarkkaa määrää ja ihan mielenkiinnosta voisin ne joskus lajitella. Mulla onkin lähes kaikki muumimukit, ainakin nämä mitkä on olleet kaupoissa myytävänä ja olen kerännyt niitä vuodesta 2006 asti. Joitain keräilymukeja olen onnistunut saamaan jostain pilkkahinnalla, mutta niitä ihan todella kalliita en ole ostanut, ihan vaan sen vuoksi etten uskalla niitä kotiin tuoda niiden kalliin arvon vuoksi. T rikkoisi ne kuitenkin vahingossa ja sitten mulla pääsis itku taatusti jos olisin muutaman satasen yhdestä kupista maksanut.

Nyt siis sain ostettua tämän parin vuoden takaisen kesäsesonki mukin nimeltään muumimamma ruusutarhassa, ja vielä olisi yksi kesäsesonki muka löytämättä, sen nimi on uimahyppy. Uimahyppy muki taitaakin olla silloin vuodelta 2006, jotenka hintaa on tainnut kertyä jo satasen verran, hui ! Mutta sen saaminen olisi sellainen mun kaikista hartain toive, pliis lahjottakaa joku se mulle !!! ;)



Onkos siellä ruudun toisella puolella myös muita muumihulluja ?? Tai keräättekö mitään ns. intohimoisesti, muutakin tietty kuin näitä perskuleen HELMIÄ !!! :D

<3

1 kommentti:

  1. :D välillä tulee kerättyä kaikenlaista melkoisen hölmöä, joka sitten siivousvimmassa saa kyytiä ;) muumimukeja talouteen on ilmestynyt lahjoina niin, että niitä on kymmenkunta yhteensä ihan keräilemättä - ja ne on jatkuvassa käytössä :D

    VastaaPoista

Kiitos että jätit kommentin, tulethan käymään jatkossakin !