Sivut

maanantai 9. heinäkuuta 2012

Nauhat poikineen

Tää kesä on saanut ihmiset hulluiksi, kaikki tahtoo avainnauhoja ! Oon siis saanut väkertää niiden kanssa jo hyvän tovin eikä loppua ole näkyvissä. Tykkään kyllä tehdä, mutta ehkäpä välillä olisi kiva tehdä jotain muutakin, mutta aika ei vain yksinkertaisesti riitä tällä hetkellä mihinkään muuhun, huhhuh. Näitä avainnauhoja siis tehdään nyt ja tehdään jatkossakin, muutamia nauhoja on vielä tilausjonossa, eilen ja tänään olen tehnyt jo neljä valmiiksi, että on siinä hommaa ;)

Materiaaleina olen käyttänyt vaikka ja minkälaisia helmiä, mutta väritys on pysynyt tuollaisena lila/violetti + muut täytevärit :) Kauniitahan näistä tulee, vaikka ehkäpä voisin jo mielellään tehdä jonkun muun väristäkin, violetti on nyt joku ihme tämän kesän SE juttu... Lankana olen käyttänyt sekä korupiikkejä että Artistic Wire 0.81mm !




Joku on joskus kysynyt että mitäpä tulisi maksamaan tai mitä velottaisin jos tekaisisin avainnauhan, niin vastaus löytyy ainoastaan heittämällä kysymystä mulle sähköpostiin :) En halua vastailla pelkän kommenttipoksin kautta hintatiedusteluihin, ottakaa siis vain rohkeasti yhteyttä sähköpostilla ni vastaan taatusti saman päivän aikana ;) Jos vähän vinkkiä annan niin kukkaron nyörejä ei tarvitse ihan mahottomasti kiristellä kuitenkaan ;) Mun sähköpostiosoite löytyy blogin oikeasta sivupalkista !

<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos että jätit kommentin, tulethan käymään jatkossakin !