Sivut

keskiviikko 18. heinäkuuta 2012

Ohhoijjaa, taas mä sen tein !

Olin siis pienen pieni pinkkipossu ja laitoin tilausta taas menemään, tosin tällä kertaa ainoastaan Huutonettiin, mutta silti. Toisaalta taas mää jotenki onnistuin itelleni hokemaan että mä tarvin näitä ja tarvinhan minä, en ehkä ihan just nyt heti mutta jossain vaiheessa kuitenkin ;) En siis suuttunut itselleni, vaan innoissani olin kun postilaatikosta nämä tänään hain !

Tilaukseni sisälsi kahdelta eri myyjältä juttuja. Toisessa oli läjä avainnauhoihin laitettavia papukaijalukkoja ja toisessa oli sitten helmiä joka lähtöön ja vähän helmihattuja sekä sitten kolmirivisten käsikorujen tekoon tarkoitettuja juttuja. Ihania oli kaikki !

Ja sitten kysymys myös, kuka tietää mitä korukiviä nämä alimmaisessa kuvassa olevat rondellit ovat ? Ne on tosi painavia ja turkoosin värisiä ja aivan ihastuttavia. Mitähän lie ovatkaan, ne ovat silti aivan ihania <3







Eli ketäs ne nämä kaverukset ovat jotka häikäisivät minua kauneudellaan ???
Muistakaahan käydä rakkaat muruset osallistumassa Outiriinan ja Helinän arvontoihin, linkit löytyvät blogin vasemmasta yläkulmasta !

<3

3 kommenttia:

  1. Mulle joku kirjoitti aikanaan, että kannattaa uskoa, että lähes kaikki on akaattia. Mutta voihan olla myös värjättyä jadea. Who knows =)

    VastaaPoista
  2. Kiitti Ninni, tuo kyllä vois olla akaattia tai sitten sitä jadea, se on jotenkin kätevän samettisen tuntuista, mutta samalla sitten tosi sellainen kivimäinen. Kauniita ne ovat kyllä :)

    VastaaPoista
  3. ei mitään hajua keitä he ovat, mutta ihania kumminkin :)) minä oon jatkanut hullun lailla huushollin järjestyksen pitoa, tänään oli vuorossa ikkunanpesua ja verhojen vaihtoa. helmiosasto alkaa jo pikkuhiljaa huudella, jokohan kohta pääsis niihin käsiksi...

    VastaaPoista

Kiitos että jätit kommentin, tulethan käymään jatkossakin !