Sivut

maanantai 16. heinäkuuta 2012

Tunnustus :)





Ohhoh, ihan ensimmäinen minun ihka oma tunnustukseni ! Kiitos tästä kuuluu Outiriinalle Outiriina -blogiin, hän tämän ihanuuden mulle soi ja minä kiitän ja kumarran kauniisti. Kiitos ! Hetken sain miettiä että mitäkähän tämä nyt tarkoittaa ja miten tätä käytetään, mutta ilmeisesti eteenpäin lukemalla asiat monesti selviää parhaiten ;)


Jotenka, ne jotka sai tän multa nyt niin antakaahan paukkua !

1. Kiitä tunnustuksen antajaa. Kiitos paljon Outiriina tästä !
2. Anna tunnustus kahdeksalle bloggaajalle. Tottahan toki, ainakin yritän ! Tulleeko satikutia jos en keksi noin montaa ? Ja niinhän siinä sitten kävi että keksin vain 6 :)
3. Ilmoita näille kahdeksalle tunnustuksesta. Ilmoittelen jahka kerkiän ;)
4. Kerro kahdeksan satunnaista asiaa itsestäsi. Itseppähän pyysitte, mun elämä on välillä tosi erikoista...


Ja tässäpä tulee ne satunnaiset asiat minusta:

1. Vietin tänään jokusen tovin etsiessäni kiinalaisen ruoan seasta porkkanoita.. En voi sietää niitä, mutta en kehtaa pyytää ravintolaa poistamaankaan niitä ruoastani :D

2. Rakastan kaikenlaista sisustamista sekä Iittalaa, se on mun kolmas rakkaus koska ekana vissiin pakko sanoo T ja sitten on nää mun helmivarastot ja sitte tulee Iittalan kokoelmat ;)

3. Niinkuin varmaan ne 5 miljoonaa suomalaista tällä hetkellä, niin myös minä kirvaan näitä kelejä ja toivoisin niin kovasti että se ihan oikee kesä tulis jossain vaiheessa vielä. Aika pahalta kyllä näyttää jo...

4. Ostettiin just uus sohva ja oon ihan in love siihen, kokeilen jatkuvasti että missä olis se mun sweetspot tässä ;) Leveyttäkinhän tällä on huimat 3m, tilaa riittää siis.

5. Oon haaveillut jo jonkin aikaa omasta "työhuoneesta", mutta tilaa ei kauheasti ole ylimääräistä, joten tyydyn nyt vielä tähän sohvan kulmaan. Kyllä tämä uusi sohva sentään tuon lattialla olon voittaa :)

6. Rakastan kirjoittamista ja lukemista, ja tykkään kauheasti kirjoitella tätä blogia ja se onkin mulle nykyään jo todella tärkeä. Bloginhan olen tosiaan aloittanut vasta muutama kuukausi sitten ja enkä voisi kuvitella vaihtavani tätä mihinkään. Kirjoittaminen on mukavaa ja se on helppoa, pitää tehdä sitä mistä nauttii ;)

7. Musta on kiva asua "maalla", yritettiin asua kaupungissa mutta ei siitä tullut mitään. Täällä on ihanan rauhallista, ja yöt saa nukkua levollisesti ilman autojen pärinää, nautinnollista. Musta ei siis koskaan tule city -ihmistä.

8. Olen täysin koti-ihminen, en tykkää mennä ja tulla joka viikonloppu minne sattuu, vaan osaan nauttia myös rauhallisuudesta ja kotielämästä. Toisaalta taas välillä on pakko päästä tuulettuun, vaikka välillä silloinkin tahtoisin valita sen kotiasun bileasun sijaan...

ja sitten blogit, joille tämä tunnustus lähtee:
- Nina blogissa NinaÖ
- Eila blogissa Korustamo
- Sara blogissa Tyttö kylmän maan
- Maria blogissa Poimittuja mustikoita
- Ninni blogissa Keijukeidas
- Johanna blogissa Kastehelmi Korublogi

Mä en enempää keksinyt, ihan vaan sen takia etten vielä seuraa niin mahottoman montaa blogia enkä tahtonut sellaisille tätä laittaa joita en tavallaan "tunne". Nämä blogit jotka nyt laitoin tähän ja jotka saivat minulta tämän tunnustuksen ovat ne joita seuraan ihan päivittäin.

Kiitos <3

2 kommenttia:

  1. Kiitos Katri kauniista sanoistasi ja tunnustuksesta! Laittelen sivulleni, jahka ennätän:)
    Hyvää päivänjatkoa!

    VastaaPoista
  2. Kiitos tunnustuksesta! Minäkin rakastan maalla asumista!

    VastaaPoista

Kiitos että jätit kommentin, tulethan käymään jatkossakin !