Sivut

sunnuntai 29. heinäkuuta 2012

Vielä parit ostokset

Vielä muutamat ostokset sieltä Oulun reissulta. Käytiin tulomatkalla kotiin päin ostamassa mulle kahdet uudet pihdet tuosta Kärkkäiseltä, T sanoi niitä mun yhtiä pihtejäkin jo säälittäviksi, niistä kuului jo vikinä. Ostin siis sellaiset melkein samanlaiset pyöröpihdit kuin mulla oli jo, kädet oli jo sopivasti tottuneet siihen muotoon. Ostin noille kaveriksi vielä uudet lattapihdit myös, nekin olivat niin kuluneet ettei niillä ollut enää mitään tekemistä lattapihtien kanssa. Uusia työkaluja siis löysin !


Sitten löysin myös sen kauan haaveilemani koruständin, vaikkei tuo nyt ihan sitä ole mitä hain, mutta on se parempi verrattuna siihen aikaisempaan. Aikaisempi korujen kuvauspaikkahan mulla oli tosiaan tuo keittiön pöytä, ei niin kovin kaunis... Nyt on tommonen räpylä ja se on ihan kaunis sellaisenaankin ja siinä oli ihan kiva kokeilla kuvailla tuota yhtä uutta kirppikseltä löytämääni lintukorua. Koru sopii hyvin mun tatuointeihin tyyliltään, tykkään siis tosi paljon :)



Mukavaa sunnuntaita kaikille :) Toivottavasti osuu kivat ilmat auringonotolle !

<3

5 kommenttia:

  1. Tuohan on kiva ständi!!

    VastaaPoista
  2. Eija, mäkin tykkäsin tuosta, ihan kiva ja kaunis koristeenakin :)

    VastaaPoista
  3. kiva on tuo ständi, kärkkäiseltäkö senkin löysit?

    VastaaPoista
  4. Outiriina: Juu kärkkäiseltä löysin senki, makso 10,95e :)

    VastaaPoista
  5. pitääpä seuraavan kerran käydessä tsekata vieläkö löytyis...

    VastaaPoista

Kiitos että jätit kommentin, tulethan käymään jatkossakin !