Sivut

maanantai 13. elokuuta 2012

Urheilullista syksyä !

Henkalta ja Maukalta tuli kivaa sähköpostia jossa mainostettiin heidän uutta Sportswear collectionia, ja minähän heti menin kurkkimaan millaisia urheilukamoja heillä on tänä syksynä tarjolla. Paljon ovat näköjään panostaneet ihaniin ja raikkaisiin väreihin sekä urheiluvaatteiden laatuun.

Värit on ainakin mulle se juttu syksyisin että jaksan lähteä ulos ja laittaa tossua toisen eteen. Värit laittavat ihmisen liikkeelle ja värit piristävät taatusti jokaisen mieltä. Tällä kertaa heillä oli myös tarjota todella kivan näköisiä urheiluvaatteita jotka aivan huokuivat innostuneisuutta ja urheilullisuutta. Iskivät ainakin minuun todella lujaa ! Kokosin myös teille nähtäväksi näitä ihania tuotteita jotka oli mun omia lemppareita. Ja kollaasista näkee myös selvästi että mua kiehtoo värit ja olenkin todella värikäs ihminen ja persoona tietty :D Tänä syksynä mun päällä ei näe paljoa mustaa, ruskeaa eikä taatusti harmaata ! Ja jos mustaa suostun päälleni laittamaan, maustan sitä taatusti jollaki pinkillä, turkoosilla tai violetilla värillä :)

Kaikki kollaasissa olevat vaatteet on H&M:n urheilullisesta syysmallistosta. Innostukaapa te muutki ja tilatkaa jotain kivoja värejä syksyä varten, piristää taatusti ;)

Kävin tänään "ostamassa" itselleni sen BB 24/7, ja eihän se menny sekään taaskaan niinku siellä kuuluisassa Strömssössä... Huoh... Oon niin kyllästynyt tuohon nimeltä mainitsemattomaan jättifirmaan joka hoitaa kaikki mahdolliset, ainakin täällä pohjoisessa. Heidän palvelunsa tökkii, ikinä ei pääse läpi ilman parin tunnin jonotusaikaa puhelimella (no ei kyllä pääse putiikissakaan...) saati että laskut tulisivat oikein ees joskus. Mä oon niiiiiin kyllästynyt, mutta minkäs teet, ei oo muutakaan vaihtoehtoa. Nyt tekis mieli sanoa taas joku kirosana, mutta oon kiltti tyttö enkä sano, voitte vaikka vaan kuvitella kuinka paljon niitä lentelee mun päässä !

<3

2 kommenttia:

  1. Tuli näköjään etukäteisvarauduttua eli kesän alesta "tekninen" verkkapuku musta-lime ja nyt löysin sopivan repunkin - jo kelpaa nousta sohvan uumenista :)

    VastaaPoista
  2. Noni, hyvä Meke, niin sitä pitää :) Alennuksesta se löysin minäkin jo viime vuonna aivan loistavan tuulipuvun, joka on ollut jo kovassa käytössä. Ehkä se syksyn odottamaminen ei tunnu niin pahalta kun on kivat kamppeet ;)

    VastaaPoista

Kiitos että jätit kommentin, tulethan käymään jatkossakin !