Sivut

torstai 6. syyskuuta 2012

Avainnauha jälleen

Tekaisin eilettäin yhden avainnauhan valmiiksi mitä olen nyt muutaman päivän jo hautonut mutten ole saanut aikaiseksi kaikkien näiden muiden juttujen ollessa mielessä päällimmäisenä :/ Ja sitten olin vielä tollisko enkä tajunnut ottaa siitä kuvaa, mutta saatte yhden toisen kuvan vinkiksi siitä että minkä värinen koru siitä kuitenkin tuli :) Asiakas oli katsellut joitain vanhempia kuvia ja todennut jonkin vihertävän sävyisen olevan hänen tyylisensä, joten piti hieman improvisoida, koska tämä kyseinen koruhan on jo mennyt jollekin muulle... Samoja värejä koruun tuli kyllä, mutta toteutus oli hieman erilainen.

Sävyt korussa oli vihreä, musta ja valkoinen. Hieman laitoin hopean värisiä pieniä metallihelmiä isompien helmien kaveriksi, ja käytin korussa linkitettyä tekniikkaa. Se on osoittautunut todella kestäväksi :) Tässä alla siis kuva siitä aiemmasta korusta, josta otin mallia ja tein hieman erilaisen vaikkakin samoilla väreillä :) Jätin tästä uudesta nauhasta pois nuo harmaat pienet akryylihelmet sekä nuo valkeat suuret akryylihelmet. En kokenut niiden olevan enää niin kauniita.



Tällä hetkellä tuntuu että kurssilla käyminen vie liian paljon mun aikaa koruilujutuista ja mua harmittaa ihan kauheesti, uskon kyllä kuitenkin että tilanne tulee muuttumaan kun hieman laantuu tämä mun innostus tuohon "opiskeluun". Välillä tuntuu että voisin hieman rennommin ottaa tuolla kurssilla, mutta mä vaan niin tykkään opiskelusta että teen kaikki ihan täysillä ja sata lasissa vaikkei tarvisi...

<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos että jätit kommentin, tulethan käymään jatkossakin !