Sivut

keskiviikko 5. syyskuuta 2012

Helmihattusen tilaus

Eli Hattusesta saapui tänään mun ihanuudet jotka tilasin viime viikolla. Sieltähän tuli ihan perustavaraa taas tilattua, mutta lähinnä noiden kirjanmerkkien vuoksi tein tilauksen. Siis ne kirjanmerkit on niin ylisulosia ja kauniita että ihan vaan niiden takia haluaa tehdä tilauksen ja ottaa muutakin tavaraa mukaan. Mun kokemuksen mukaan tuolla Helmihatussa on kaikista halvimmalla noita kirjanmerkkiaihioita, tai ainakin nuo mitä itse olen tilannut. Olen siis tilannut yleensä niitä pienempiä kokoja, koska olen kokenut että pienemmilläkin aihioilla pärjää :) Missään muualla en ole törmännyt tämänkaltaisiin suloisuuksiin ! Miksei muualta saa merenneitoja ja sulkia kirjan väleihin koristeltavaksi, MIKSI !?

Tässäpä siis kuvat nyt näistä mitkä saapuivat tänään kotiin. Tilauksessa oli siis kirjanmerkkejä, mv -helmiä, korulinkkejä, helmihattuja, riipuksia ja valkoisia lamppusydämiä.






Kiitoslahja oli nätti ja kiva, pari kaunista riipusta.
Siinäpä sitä olikin taas, huomenna saatte aamusella postauksen yhdestä kivasta jutusta... Onkos kukaan kuullut Poppamiehestä ?

Huomiseen siis muruset <3

4 kommenttia:

  1. Ihana paketti!! Kiitosriipus näyttää myös tosi kivalta. En olekaan Helmihattusta tsiikaillut vähään aikaan, hyvä kun vinkkasit..

    VastaaPoista
  2. Helmihatussa on kyllä kivoja juttuja, kannattaa käydä vilkaisemassa josko löytyisi pitkästä aikaa jotain kivaa ;)

    VastaaPoista
  3. Mä tykkään siitäkin,kun on kivat kaupanpäällis kiitoksetkin. Kaikilta ei saa mitään. Juurikin on tilaus taas sisällä:)

    VastaaPoista
  4. Eila ! Oon ihan samoilla linjoilla, mä rakastan noita kiitoslahjoja tilauksissa, musta ne on parhainta ko ne on ylläreitä ! Kaikista muista näistä normaaleista putiikeista tulee lahjat mukana paitsi tuo HelmiQ, ihan tylsä :/

    VastaaPoista

Kiitos että jätit kommentin, tulethan käymään jatkossakin !