Sivut

torstai 20. syyskuuta 2012

Lahjapaketti

Eilalla oli pari viikkoa sitten kilpailu blogissansa Korustamo, jossa sai valitsemansa palkinnon itselleen mikäli onnistuu kyttäämään kävijämäärän tismalleen 7777 kohdalla ja kommentoimaan kommenttipoksissa siitä, ja minähän oli nopea kuin kärppä ja ovela kuin kettu ja yhtä hyvä muistinen kuin ronsu ja olin ensimmäisenä paikalla ! Hyvä minä, taputan edelleen itseäni nätisti päähän samalla kun ihailen palkintoani tai pitäisikö sanoa palkintojani, koska Eilahan lähetti mulle kauhian kasallisen kaunokaisia aarteita !





Tosiaan eilettäin tuli paketti perille, hieman ehkä nuhraantuneena ja puoliksi murhattuna koska Itella oli tyriny ja nakkonu sitä miten sattuu, luojan lykky että Eila oli pakannut korut hyvin ja tiukasti. Paketti tosiaan oli kaikkea muuta kuin kaunis päältäpäin, mutta sisälle kurkattuani henkäisin ihastuksesta jo pelkän korurasian suhteen ! Isosta kirjekuoresta paljastui kaunis korurasia jossa oli kukkasia ja kaunis rusetti. Aukaisin rasian oikein varovasti aivan kuin peläten mitä sieltä paljastuu ja lentääkö ne kaikki karkuun kuten perhoset alkukesästä, sieltä kuitenkin paljastui toinen toistaan kauniimpia koruja.


Kiljuin siis jo tässä vaiheessa melkoisesti suoraa huutoa ja vielä enemmän herätin kämpillä hämmennystä kun ihoni nousi kananläskeille silkasta ihastuksesta kun sain paketin vihdoin auki. Rasiasta paljastui kaksi kaulakorua, yksi rannekoru, korvikset ja vielä täysin täydellinen kirjanmerkki jota olinkin jo aiemmin blogissa kommentoinut minun tyylisekseni ! Yksi kaulakoruista oli myös sellainen jota olin salaa kuolannut ja himoinnut ja toinen kaulakoru kuului yhdessä rannekorun ja korviksien kanssa settiin. Korut olivat todella hyvin tehtyjä ja niin kauniita että vieläkin liikutun ajatuksesta että just minä sain nämä ja olen täydellisen onnellinen näistä !









Eila oli osannut valita just eikä melkeen juuri ne korut mitkä oli mulle hyvät ja just mun tyyliset, en osannut itse päättää joten jätin tämän tehtävän Eilalle ja hyvin meni ! Kiitän vielä kerran ja kumarran, ovat ihania ja pääsivät aitiopaikalle koruhyllylle <3

<3

6 kommenttia:

  1. Hui, kun tuli hyvä mieli noista ylistävistä sanoistasi!
    Vakoilin vähän kommenttejasi aiemmilta postauksilta ja tein päätöksen sen perusteella. Mieluusti olisin lilan korun sulle laittanut, mutta olen jostain syystä tehnyt niitä suhteessa vähän, se on yksi lempivärini kuitenkin.
    Korurasian liimaukset ovat näköjään levähtäneet...voinet tuunata ja kierrättää:)
    Hyvää loppuviikkoa ja olehan kärppänä edelleen♥

    VastaaPoista
  2. Eikö nämä jotka sainkin ja jotka valitsit olivat aivan täydelliset, tuo ronsu varsinki, aivan ihana :D Korurasia tosiaan meni säilytykseen ja aion toki liimailla sen uusiks, lainata vaikka jostain kuumaliimapyssyä, josko sillä pysyisi.

    Ja taatusti olen kärppänä edelleen, kyttään aamusta yöhön :D Aika pelottavaa... Mukavaa viikonloppua myös sinne suuntaan !

    VastaaPoista
  3. Aaahh!! Mä myöhästyin siitä lukemasta sekunnin verran!!
    Ihania koruja sait, todella kauniita, Eila!

    VastaaPoista
  4. Hitsi mitkä ihanuudet osuivat kohdallesi!

    VastaaPoista
  5. Saanko kysyä tälleen hieman asiasta poiketen tuosta kirjasta, onko lukemisen arvoinen? =)

    VastaaPoista
  6. Heip Riviera ! Ja tokkiinsa saat kysäistä asiasta poiketen ;) Ite kyllä tykkäsin tuosta kirjasta ja varmasti tykkää moni muukin sellainen joka palvoo Sinkkistä ;) Oli mukava lukea tarinaa siitä miten Carriesta tuli Sinkkiksen Carrie. Suosittelen lukemaan jos kiinnostaa vain :)

    VastaaPoista

Kiitos että jätit kommentin, tulethan käymään jatkossakin !