Sivut

perjantai 28. syyskuuta 2012

Ostoksia

Tänään käväsin mutkan vmp:ssä ilmoittautumassa työnhakijaksi myös sinne ja kävin samalla pienimuotoisessa haastattelussa jossa käytiin läpi mun työhistoriaa ja muuta kaikkea kivaa. Yritän nyt tehdä kaikkeni että niitä töitä jostain löytyisi ja tavoitteeni toki olisi jokin pitempiaikainen työpesti ettei tarvisi käydä vain pieniä keikkoja jossain, vakkariduuni olis siis hakusessa ! Vmp:stä lähdettyäni kävin samalla piipahtamassa työkkärissä viemässä lappusia ja kyselemässä tyhmiä, niinhän se menee.

Näiden jälkeen mulla oli aikaa hoidella kivempia juttuja ja lähdin katsastamaan mitä kirppis voisi mulle tänään tarjota. En olekaan pitkään aikaan käynyt siellä, ihan vaan sen vuoksi ettei mulla oo ollu aikaa missään vaiheessa, karmeeta ! Nyt kuitenkin oli hyvä reissu kirppikselle ja löysinkin vaikka mitä kivaa.

Mukaan lähti toppatakki joka oli ihan tajuttoman halpa, ilmanen melkein, ja merkki oli Luhta ! Olin ihan ällikällä lyöty kun jouduin tästä ihanuudesta pulittamaan ainoastaan 10e, takki oli siis täysin käyttämätön, ei mitään vikaa ja täydellisen kaunis valkoinen ilmestys. Otin myös koriini mukaan kauniin ponchon, kaitaliinan, Carrien nuoruusvuodet -kirjan, parit tuunauskorut ja paljon ilahtunutta mieltä ! Kuvia alla löydöksistäni :)






Mitäs on suunnitelmissa viikonlopulle ? Täällä meillä taidetaan ottaa ihan vaan rennosti. Lauantaina lähtee auto lääkärille ja sunnuntaina toivottavasti takasin. Autoparka kärsii jonkinlaisista nivelongelmista ja osia pitäisi vaihtaa, en tajunnu kylläkään yhtään mitään tästä aiheesta kun sitä mulle koitettiin selittää... Mukavaa perjantaita ja illanviettoja kaikille <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos että jätit kommentin, tulethan käymään jatkossakin !