Sivut

perjantai 21. syyskuuta 2012

Rannekoruja laavakivistä

Iltapostauksena tulee kuvia uusimmista rannekoruista joita olen tässä parin päivän aikana väännellyt. Tein ensin itselleni ja sitten tein toisenkin, pieni kutina tuntuu hanurissa että näistä tullaan tykkäämään ja paljon ;) Itte tykkäsin tosi paljon, tosi kaunis, neutraali ja sopii kaikkien vaatteiden kanssa, sekä tietty myös korujen kera.

Käytin koruissa lankana tuota erittäin mahtavaksi koettua Artistic wirea koossa 0.8mm, hopeoituja välihelmiä, ovaalin muotoisia laavakiviä sekä korun keskelle survaisin toiseen suuren 12mm akaattipallukan ja toiseen pienen 8mm jaspiksen. Ei saanut olla liiankaan musta jotenka hieman väriä piti laittaa. Kuvat alla, mitäpä tykkäätte ?

Sitte skrollatkaahan alas kommenttipoksiin ja kertokaa mulle mistä mää saan HYVÄN sormusmittapuikon tilattua/ostettua ? Tuo Villihelmestä tilattu puikko on täysin susi, ei kannata ostaa siis, korkeintaan polttopuiks...







Mistä mulle puikko ?! Puikossa ei siis tartte välttis olla mittoja, sen pitäisi olla ennemmin vaikka alumiinia/rautaa ihan mitä materiaalia vaan kunhan siinä ei ole minkäänvaltakunnanlaisia uria ! Jos on ura pakko olla sen pitää olla vaan toisella puolella ja pitkittäissuunnassa että sormuksen saa pois kätevästi. Huoh ja voih ja pitkä huokaus sentään.

MUOKS: Onko jollaki muulla ongelmia kommentoinnin kanssa Korustelua blogin suhteen ? Mä en vaan pysty sinne kommentoimaan enkä tekemään yhtään mitään, haluttais niin kovin koska Jaana on taas tehnyt vaikka ja mitä kivoja ja kauniita juttuja :) Höh, sanon minä !!

<3

11 kommenttia:

  1. No onpa nättejä, vaikka laavahelmi ei ole mun makuuni:)
    Ja sormuspuikko asiaan en osaa neuvoa antaa...jossain olen nähnyt puisiakin!

    VastaaPoista
  2. No höh, miten eivät laavakivet ole sun makuusi ollenkaan, minä taas tykkään ku hullu puurosta :) Ovat niin kivan pehmeän tuntuisia ja samettisia :)

    VastaaPoista
  3. Hillityn kauniita, sanoisin ja toivottelen samalla mukavaa viikonloppua sinne päin :)

    VastaaPoista
  4. Kiitos Meke ja mukavaa viikonloppua sinne myös :)

    VastaaPoista
  5. KAuniita! Koruisaa viikonloppua!!

    VastaaPoista
  6. Ihania laavakiviä! Mulla on kans parin blogin suhteen kommentointiongelmia.. Ei anna laittaa mitään kommenttia, höh ja pah. Onneks tänne sentään onnistui :)

    VastaaPoista
  7. Joo on kyllä tympee homma, ko kyllä se on mukava osallistua aina muiden koruilijoiden yhteishenkeen ja ärsyttää sitte niin maan vietävästi ku ei sitä voi tehdä ! Minä kannustan kuitenki ja kehun pääni sisällä ! :) Ja kiitos kaikille, mukavaa viikonloppua myös teille muillekin !

    VastaaPoista
  8. minä tykkään laavahelmistä, ovat jotenkin semmoisia karhean kauniita ulkonäöltään vaikkeivät ollenkaan karheilta tunnu :)) ja hih, olin jo sukkapuikkoa sulle tarjoamassa... oli niin kiire rullata kattomaan nuo kuvat että en ennättänyt heti tuota tekstin alkua lukemaan ;) no, kun sukkapuikko ei riitä, en osaa auttaa :D

    VastaaPoista
  9. Pääs naurunhörähdys Outiriina, hihhih, ei taida sukkapuikko nyt toimia, ehkä jos olis oikein jätti-iso :D Mistähän ihmeestä mää sellasen puikon saisin... Sen avulla niitä sormuksia on kuitenki paras tehdä, voi P sanon minä !

    VastaaPoista
  10. Tyylikkäitä ovat, kyllä mä olen ongelmitta pysytynyt Korustelua blogia kommentoimaan. Silver studion sivuilla näyttäis olevan teräksinen sormuspinna.

    VastaaPoista
  11. Helinä: Mulla on jotenki ihmeellisesti ollu ongelmia juurikin tuon blogin kommentoinnin suhteen, hassua, joskos Jaana ei taho mun juttuja kuunnella :D Ja kiitti vinkistä tuon sormuspinnan suhteen, käväsen tutkimassa tarjontaa !

    VastaaPoista

Kiitos että jätit kommentin, tulethan käymään jatkossakin !