Sivut

sunnuntai 7. lokakuuta 2012

Ihanan touhukasta

Kylläpä on ollut ihanan touhukas päivä ja ilta tänään, olen oikein nauttinut sunnuntain vietosta ja siitä että mulla kerranki on ollut aikaa ihan kunnolla. Mulla on ollut tässä nyt kolmisen päivää vapaata ja samoin T:llä joten on ollut ihana vaan olla ja tehdä niitä asioita mitä ei viikolla juurikaan ehdi. Aloitin tänään tämän valtavan tuottoisan sunnuntain kahvilla ja eiliseltä jääneillä herkuilla ja aloin hommiin. Mulla oli tavoitteena tehdä tämän viikonlopun aikana suurin osa tilaustöistä valmiiksi ja sain ilokseni huomata että onnistuin tavoitteessani.

Tein tänään neljä rannekorua, yhden kaulakorun ja yhden parin korviksia ja olin erittäin tyytyväinen tulokseen ! Tällä kertaa esittelyyn pääsee tämä omasta mielestäni kaunein näistä tänään tehdyistä rannekoruista. Käytin rannekorussa Ching Hai -jadehelmiä koossa 8mm, jotaki-mitä-lie akaatteja, helmihattuja sekä pari muuta pientä yksityiskohtaa.





Pieninä yksityiskohtina oli vielä yksi tuollainen musta fasettihiottu lasirondelli sekä kaunis siipiriipus lukon läheisyydessä. Mun mielestä tästä tuli aivan ihana, raaskinko edes laittaa eteenpäin, buhuuu.

Mukavaa sunnuntai-iltaa kaikille, täällä aloitellaan juuri leffan katsomista ja vuorossa on tällä kertaa Thor. Eilen katsottiin iltasella The Avengers ja se oli aivan katsomisen arvoinen, joten päätettiin sivistää itseämme katsomalla hieman lisää toimintaa, räminää ja räiskettä puolijumalten puolelta ;) Illemmalla jännitetään taas kuinka käy BB:n Talkissa, tippuuko mun niin kovasti inhoama Iida vihdoinkin vai onko katsojat sitä mieltä että Annen ja Teijan yhteinen taival päättyy tähän. Omasta mielestäni näiden kahden täti-ihmisen jutustelua ja juoruiluja on erittäin viihdyttävää seurata.

<3

6 kommenttia:

  1. On kyllä tosi kaunis:-)

    VastaaPoista
  2. Kyllä onkin kaunis♥ Pitäisi ottaa tuo vihreä työn alle, mutta jotenkin se aina ohittuu mulla. Siitä näyttää tulevan niin upeita yhdistelmiä, että kateeksi käy...
    Mutta hyvää viikonalkua ja idearikasta koruilua jatkossakin.

    VastaaPoista
  3. Kiitos Helinä ja Eila :) Mulla on tää syksy nyt niin tummanpuhuva näiden värien suhteen ja kokoajan tekee mieli tehdä lilaa, vihreää, tummaa turkoosia ja mustaa :) Lila ja vihreä on nyt jotenki kaikista eniten mielen päällä.

    VastaaPoista
  4. Vautsi, kaunis koru! Ahkera :)

    VastaaPoista
  5. Kiitos paljon Eija ja Johanna :)

    VastaaPoista

Kiitos että jätit kommentin, tulethan käymään jatkossakin !