Sivut

maanantai 29. lokakuuta 2012

Ipad case

Kaikki jotka on seuranneet mun jutusteluja jo kauemman aikaa, tietävät että meillä on tää koko suku aikamoista käsityöporukkaa, ja tälläkin kerralla mulla olis hieman käsityöpainotteista asiaa, muutakin kuin korujuttuja ;) Meillä äiti tekee yleensä näitä mattoja, koreja sekä pannunalusia trikookuteista ja nyt se hoksas tehdä mulle tähän uuteen tablettiin suojan samaisesta kuteesta.

Jossain blogissa oli kuvia tämäntyylisistä ipad suojista ja päätettiin kokeilla josko mullekin passais samallainen. Mulla oli toiveina että värit olis valkoinen, pinkki ja jottain muuta kivaa, mutta sainkin sitten valkoista sekä joulunpunaista ja siitä tuli täydellinen :) Tabletti oli oikein tyytyväisenä omassa pussukassaan. Otin muutamia kuvia, mutta kuvat on vähän kökköjä ku salama pilas taas kaiken. Iltakuvaaminen pitäis kieltää lailla !

Siis eikö ookki sulonen ! Kyllä äiskä osaa ;) Näitähän on myös tietty myynnissä mikäli jollakulla on kiinnostusta, myös mattoja ja koreja saa ;) Pikku vinkki siis vaan tähän väliin.







Mukavaa iltaa kaikille murupullasille ! Huomenna tulee postausta ihanista aarteista mitä sain käsiini tänään postista. Posti toi mulle aarteet jotka bongasin facen kirppisryhmästä ja olin aivan haltioissani niistä heti aamulla, arki alkoi siis makoisasti.

<3

4 kommenttia:

  1. Ihana mammeliini,kun sulle teki kivan pussukan:)

    VastaaPoista
  2. Ihana olikin, sekä mamma että pussukka :)

    VastaaPoista
  3. Oi että.. pussukka on vallan ihana! :)

    VastaaPoista
  4. Pussukasta tuli kyllä kieltämättä erittäin herkku, ja on kuulkaas käytännöllinenkin !

    VastaaPoista

Kiitos että jätit kommentin, tulethan käymään jatkossakin !