Sivut

perjantai 9. marraskuuta 2012

Illan päätteeksi

Eilen illalla oli taas puuhastelua kerrakseen kun sain valmiiksi yhden kaulakorun, avainnauhan sekä rannekorun. Tähän postaukseen otin mukaan ainoastaan kaulakorun ja rannekorun, koska mun mielestä ja mun silmien mielestä ne sopii aika hyvin yhteen.

Kaulakorussa käytin tuollaista valmista organzanauhajuttua ja vaijeria. Helminä ja materiaaleina muutoin oli harmaat hieman peacock väriset/tyyliset mv-helmet, hopeoidut välihelmet, yksi suuri säröakaatti sekä riipuksena kaunis siipi tai sulka mikälie se nyt tahtoo ollakaan.

Rannekoruun laitoin samoja harmahtavia mv-helmiä ja lisäsin vielä mukaan vaalean sinisiä oikein hempeitä mv-helmiä. Väliin survoin hopeoituja välihelmiä samallalailla kuten kaulakoruunkin ja siinäpä se sitten olikin. Tahdoin tästä sellaisen hieman herkän ja yksinkertaisen koska tuo kaulakoru oli taas vähän erikoisempi. Tokihan koruja voi käyttää erikseenkin, ei se nyt kiveen ole painettu että yhteen passaavat :) Kauniita tuli molemmista ja olin tyytyväinen aikaansaannokseeni ja vihdoinkin mulle tuli kauhea hinku tehdä lisää.... Välillä ollu vähän möömöö -olo ku kauheasti tehnyt vain tilaustöitä ja avainnauhoja eikä ole ehtinyt niin sanotusti toteuttamaan itseään korujen suhteen. Nyt on taas hyvä mieli ja uudet ideat jylläävät mahottomasti pääkopassa, piti hommata ihan kalenteri ku kohta loppuu päässä kovalevytila kesken näiden juttujen kans.







Tälle päivälle ja illalle on luvassa vierailua äiskän luona, se saa alkaa askarteleen mun kans hieman huomista myyjäispäivää varten ja sitten illalla touhuilen taas kovasti koruja :) Tänään tuli viime viikolla tilaamani käyntikortit ja olin ihan riemusta soikeena ku ne oli niin nätit, ihanat ! Mutta nyt kohta puoliin töppöstä toisen eteen ja neitokainen kainaloon ja remmin nokkaan, neitit lähtee lenkkeileen maman luo, mukavaa päivää ja iltaa kaikille mussukoille kans !

<3

5 kommenttia:

  1. kauniit ovat kumpainenkin :)

    VastaaPoista
  2. Voi kuinka kauniit ja herkätkin. Sulkakorut vie mun sydämen ♥
    Mullekin tuli parit tarvike/helmi tilaukset ja nyt oon niitä lajitellut. Mv-helmet on mullakin mielessä, mutta vaatii vielä suunnittelua ja inspiraatiota... Tilaustyöt on nyt suurinpiirtein kasassa, ja haastetyöt ootavat ideoita. Niissä saa kyllä toteuttaa itseään aika vapaasti.
    Joululahjoiksi omille porukoille olis jotain saatava aikaan, meinaa jäädä "suutarin lapset ilman kenkiä" !

    VastaaPoista
  3. Kiitos paljon outiriina ja Eila :) Eila: Mv-helmet on kyllä kauniita ja ihania joka suunnasta katsottuna. Mulla tuntuu vaan kasvavan tuo tilaustöiden jono, apuva sanon minä... Mutta ihanaa tämä vaan on :) Itsellänikin olisi vielä joululahjat suunnittelematta, toivottavasti ehdin ajoissa...

    VastaaPoista
  4. Oikein kaunista 3)

    VastaaPoista
  5. Kiitos paljon :)

    VastaaPoista

Kiitos että jätit kommentin, tulethan käymään jatkossakin !