Sivut

sunnuntai 25. marraskuuta 2012

Keijukaista ja punamekkosta neitiä

Kirjanmerkkejä piti puuhastella, niillä tuntuu olevan aina myyjäisissä kysyntää. Tällä kertaa mieli teki tehdä enkeleitä ja sen sellaisia öppisiä. Tulikin yksi punainen enkeli, jolla oli siis punainen kaunis mekko sekä punaista ja valkoista helmiäishelmeä ympärillä. Toinen versio oli sitten vihreämekkoinen keijukainen joka erehdyttävästi kyllä muistuttaa enkeliä, erotus taitanee olla siinä että tällä tyypillä on kummalliset siivet.

Kirjanmerkit ja korvakorut on mun mielestä kaikista palkitsevimpiä työstää, niistä saa melkoisen nopeasti kauniita ja näyttäviä ja kerralla pystyy tekemään useamman. Kirjanmerkit on taas siitä hauskoja että niitä voi muunnella ihan miten vaan, tehdä ketjumallista tai linkitettyä tai vaikka vaan jostain kankaasta tai nyöristä, variaatioita on taatusti niin monta kuin tekijääkin.

Mä tykkään tehdä yksinkertaista linkitettyä tai ketjumallia, ne on jotenki se mun juttu ja enkelit on ihania kirjanmerkeissä :) Kaunista !









Semmosta tällä kertaa, ens kerralla sitte taas jotain muuta :)

<3

3 kommenttia:

  1. Jotenkin osuu tuo meidän maku yhteen,olen huomannut aiemminkin:) Katsopa mun punaista enkeliä tämän päivän postauksessa! Ja ilman muuta ovat ihania sun kirjanmerkit♥

    VastaaPoista
  2. Nää on ihan munkin tyylisiä kirjanmerkkejä. ♡

    VastaaPoista
  3. Eila: Meillä kyllä osuu maut hyvin yhteen, olen itsekin huomannut sen useasti :) Samantyylisiä värejäkin käytämme. Häätyneepä käydä katsastamassa kaikkien tekeleet tässä jahka pääsen pakkailujen purkamisesta eroon :)

    TanjaV: Kiitän ja niiaan nätisti :)

    VastaaPoista

Kiitos että jätit kommentin, tulethan käymään jatkossakin !