Sivut

sunnuntai 18. marraskuuta 2012

Muistaakohan vaijeri tarpeeksi ?

Niin, kokeilin ensimmäistä kertaa tehdä tuosta memory wiresta rannekoruja ja ai että olin tyytyväinen ihteeni ku osasin ja vielä ihan hyvinki ! Nämä kolme kappaletta ovat sellaisia prototyyppejä ja ensimmäisiä malleja. Hyvin meni ensikertalaiseksi, hyvä minä ! Ja jäinki sitte ihan täysin koukkuun tähän tyyliin, ihana tehdä pitkästä aikaa jotain muutaki kuin aina niitä perusrannekoruja :)

Näissä käytin väreinä ihan tarkoituksella mustaa, valkoista, kirkasta ja pinkkiä eri sävyissä koska asiakkaalla oli toiveena jonkinlaisia rannekoruja mustan ja pinkin sävyissä, koitin siis saada kaks kärpästä yhdellä iskulla. Mietiskelin tuossa vain että pitänee tilata hieman suurempaa vaijeria halkaisijaltaan, tällä hetkellä nuo on niitä 50mm, ja mun mielestä se on vähän turhan pieni isompaan aikuisen ranteeseen vaikka ihan kiva onki. Mulla itselläni on pieni ranne ni mulle se oli ihan sopiva, aion kuitenkin tilata kahta suurempaakin kokoa, sekä 57mm että 63mm. Osaako joku kertoa kumpi noista kahdesta viimeisestä koosta olisi se ihanteellisempi aikuisen ranteeseen ??

Laittelen vähän myöhemmin kuvia eilisistä Hopeavintin ostoksista ja kertoilen pikkusen muutenkin viikonlopun kommelluksista, tässä kuitenkin ensihätään pikkusen apua uusimmista koruista :) Alin ja keskimmäisin koru on mun mielestä parhaiten onnistunut. Pikkusen vielä on hakusessa nuo mittasuhteet että mistä kohdasta katkaista se vaijeri...







3 kommenttia:

  1. Musta ja vaaleanpunainen toimii minusta parhaiten :)

    VastaaPoista
  2. Se on kyllä aika nami yhdistelmä :)

    VastaaPoista
  3. Hyvin onnistuit. Minä katkaisen vaijerin niin, että menevät parisen senttiä ohi toisistaan,siis alku ja loppu. Jos ymmärrät mitä tarkoitan. Ja mulla on kokoa 5,5 ja 6,0 muistaakseni. Eiippuu vähän helmistäkin,mikä koko on hyvä. Siemenhelmiin riittää pienempi jne,,,:)

    VastaaPoista

Kiitos että jätit kommentin, tulethan käymään jatkossakin !