Sivut

torstai 1. marraskuuta 2012

Pääkallokelit

Vasta oli maa niin kauniina, vasta heittelin neitokaiselle lumipalloja hankeen ja riemuitsin kun vihdoinkin oli pimeys väistynyt valkeuden tieltä, minne se kaikki taas hävis ? Parina viimeisenä päivänä on vuorotellen satanut lunta ja vettä ja eilen keli painui jopa pakkasen puolelle, senhän arvaa miten siinä kävi... Nyt on sitten niin liukasta ulkona ettei pahemmin voi minnekään liikkua, edes autolla ! Tälläkin hetkellä sade hakkaa ikkunoihin, tuulee niin että kattopellit tärisee ja jokaista ihmistä taatusti ottaa pannuun tällä hetkellä. Tänään jäi jopa roska-auto ojaan kiinni, se ei vaan ollut pysähtynyt kuskin yrityksistä huolimatta, liikenne oli siis täällä perällä tukossa ja jokainen kävi vuorotellen pällistelemässä tätä tilannetta, jopa minä :D


Mua ihan yököttää tällainen ilma ja keli, päätinkin yrittää piristää itseäni ja laitoin kynttilät palamaan olohuoneeseen ja hieman kivaa ja rauhoittavaa musiikkia niin eiköhän tämä tästä vielä talveksi muutu. Mulle ei passaa tämä syksyn ja talven välissä oleva aika yhtään, rakastan syksyn kauniita värejä heti kesän jälkeen mutta odotan kuumeisesti aina tämän väliajan päättymistä ja sitä että se oikea valkoinen talvi tulisi nopeammin. Vaikkakin myönnän että valitan taatusti myös silloin jostakin, vaikka siitä että se lumi on niin märkää tai että sitä on niin paljon, minäkään en taida koskaan olla tyytyväinen mihinkään, pelottavaa ?!


Eilen sain tehtyä parit tilaukset loppuun ja olin oikein tyytyväinen itseeni, sain lähetettyä asiakkaille viestin heidän korujensa valmistumisesta ja pikkuhiljaa saan alkaa lähettelemään niitä heille. Tälläkin hetkellä mun pitäisi olla tekemässä yhtä korutilausta valmiiksi, harmi vaan että multa puuttuu muutama tietyn värinen sammalakaatti tuolta enkä viitsi aloittaa työtä ilman niitä, tilausta siis taas menemään.. Periaatteessa ei tarvitsisi olla sammalakaatteja, voisihan ne olla jotain muutakin samanväristä ja kaunista vihreää, mutta pyydettiin nimenomaan tämänkaltaisia helmiä. Odotellaan siis vielä jonkinaikaa että saan mietittyä tarvinko mitään muuta kyseisestä kaupasta. Koruilua olen muutoin kyllä touhuillut ihan kiitettävästi nyt, tykkään siitä että mulla on jatkuvasti jotain tekemistä nyt kun olen taas virallisesti työtön. Välillä vaan olisi kiva että saisi tehdä niitä omia visioita ja mielenkiinnon kohteita näiden korujen suhteen, eikä vaan sitä mitä asiakas tahtoo. Tämäkin on taas sellainen asia että valitan ihan turhasta, pitäis yrittää lopettaa tollanen... Ihminen ei kait koskaan ole tyytyväinen mihinkään.


Tämä oli nyt tällainen kuulumis- ja fiilistelypostaus, koska musta tuntui että tällainen helpottaisi mun omaa oloani tällä hetkellä ja niinhän siinä kävikin :) Blogin kirjoittaminen on eräänlaista terapiaa ja päiväkirjan pitämistä, välillä tuntuu niin ihanalta vaan antaa sormien juosta näppäimistöllä ja kirjoitella sitä sun tätä, kannattaa kokeilla ! Oikein mukavaa iltaa kaikille :) <3

2 kommenttia:

  1. Puhuit mun ajatuksia:)

    VastaaPoista
  2. Kiva että jollain muullakin samantyylisiä ajatuksia. Mua tympii välillä niin saakutin lujaa nää kelit, argh !

    VastaaPoista

Kiitos että jätit kommentin, tulethan käymään jatkossakin !