Sivut

tiistai 20. marraskuuta 2012

Radio Silence



Noniin rakkaat, tästä se lähtee, viikon hiljaisuus käynnistyy ihan justiinsa. Ollaan perheen kanssa lähdössä pienelle lomareissulle ja aion pitää sen ajan ihan kokonaan lomaa tästä blogitouhusta, lähinnä ehkä pakon sanelemana koska en tiedä miten pääsisin koneelle. Lomareissu tulee kyllä ihanaan aikaan, alkaa tämä jatkuva tylsä arki jo maistumaan pikkusen puulta, yäk.

Loman ajaksi olen ajastanut jokaiselle päivälle oman postauksen jossa on kivoja juttuja, suurimmaksi osaksi näitä mun parina viime päivänä tekemiäni koruja, mutta on siellä yksi verkkokauppa esittelykin ja Hopeavintin ostosten esittelyä, kivaa siis tiedossa :) Harmittaa ehkä hitusen etten pysty blogia päivittämään, mutta toisaalta on se ihan kiva ottaa vähän lomaakin, ees pikkusen ;)

Tumblr_md0o9vmqtz1qhdxx5o1_500_large
weheartit.com (kuva ei liity lomaamme, oli vain kaunis kuva :))
Tälläkin hetkellä koitan pakkailla mahdollisimman vähän kampetta mukaan, koska AINA jokaisella reissulla mulla on ollut ihan liikaa vaatetta ja kamaa mukana, jotenka nyt koitan tehdä kaiken toisin. Toisaalta taas oon kauheen stressaantunut kaikesta tästä härdellistä ja touhottamisesta milloin minkäkin asian kanssa että ihan päätä särkee... Tosi loman tarpeessa oon siis jo nyt. Mä en tajua miksi ihmeessä mä aina stressaan turhanpäiväsistä asioista ihan liikaa ja pilaan sen odottamisen riemun sillä, tollo eukko...

Noh, toivon todella että lomamme menee hyvin ja palaan levänneenä ja raukeena takaisin sorvin ääreen. Oikein mukavaa viikkoa kaikille ihanille jotka jaksatte mun pälätyksiä kuunnella ! Olin saanut uuden lukijankin, ihanaa ! Oikein lämpimästi tervetuloa joukkoomme :) Laitelkaahan kivoja kommentteja välillä ni mulla on kiva tulla takaisin lueskelemaan niitä, palataan beibsit ja muruset <3

4 kommenttia:

  1. Rentouttavaa lomaa!!

    VastaaPoista
  2. Ihanaa lomaa ja nauti:)

    VastaaPoista
  3. Kiitos kovasti :)

    VastaaPoista
  4. Kivaa lomaa ja toivottavasti siellä paistaa aurinko mihin meettekin :)

    VastaaPoista

Kiitos että jätit kommentin, tulethan käymään jatkossakin !