Sivut

maanantai 31. joulukuuta 2012

Blogitunnustus ja paljastuksia

Sain jälleen olla etuoikeutettu kun ihana Korustamon Eila laittoi myös minulle kauniin tunnustuksen, kiitos paljon Eila <3


Tunnustuksen säännöt ovat seuraavat: Jaa tunnustus 8 ihanalle bloggaajalle ja kerro se heille. Tämän jälkeen kerro itsestäsi kahdeksan asiaa :)

Tämä ei vielä ilmeisesti ole kovinkaan monella, ainakaan ihan vielä, joten koitan etsiä tai oikeastaan valita kaikista niistä ihanista blogeista ne 8 kipaletta, katsotaanpa onnistunko ;)

Maria Poimittuja mustikoita
Ninni Keijukeidas
TanjaV Sata ja yksi käsityötä
Helinä Helinän koruja
Outiriina outiriina
Sara Sara's place
Koralli

Miepäs laitoinki vaan seittemälle ;) Seuraavaksi ne omat tunnustukset tai "kehityskohteet" kuten joku jo mainitsikin.

1. Haaveilen oikeasta työhuoneesta johon voisin järjestää kaikki korujuttuni ja se huone olisi "se mun juttu" :) Tällä hetkellä teen koruja sohvalla, hieman ehkä ottaa niskoihin ja selkään... Josko sitten joskus !

2. Olen todella nirso kaiken mahdollisen suhteen, varsinkin ruoan. Harmittaa myöntää mutta niin se vaan on, olen ollut samanlainen lapsesta asti eikä tavat ole muuttuneet paremmiksi.

3. Olen pienoinen kontrollifriikki ja tapojeni orja, en kuitenkaan kaavoihin kangistunut vaikka joku voisi joskus sanoa niinkin. Tykkään tehdä asiat just niinku haluan enkä halua muiden puuttuvan asioihini.

4. Olen ammatiltani tai koulutukseltani tuotantotalouden insinööri enkä edelleenkään ole ihan varma mitä se tarkoittaa :D Ai että on ihana olla aina piiiiiikkasen blondi ;)
Tiedän siis kyllä mitä olen opiskellut ja mitä voisin tulevaisuudessa ammatikseni tehdä mutta tuo nimike on pikkasen hakusessa ja musta tuntuu vähän ettei sitä hiffaa kukaan muukaan :D

5. Tykkään katsella ja kerätä tv-sarjoja. Joitain sarjoja voisin katsella uudestaan ja uudestaan, rakastan hömppää ;) Meillä onkin suuret kansiot täynnä tv-sarjoja ja niitä on kiva joskus katsella tunteja putkeen.

6. Mulla ei oikeastaan ole lempiväriä vaan tykkään väreistä aina sään ja kausien mukaan, vaikkakin toki pinkki ja vaaleanpunainen on aina se ykkönen ;)

7. Olen todella kova jännittäjäluonne, ärsyttää itseänikin ! Ihan sama mitä on tulossa niin jännitystä on ilmassa ja on paha olla, hyi. Voin jännittää ihan millaisia tilanteita tahansa eikä niiden tarvitse edes olla suuria tilanteita, pelkkä joidenkin asioiden hoitaminen on jännittävää ja maha on taatusti sekaisin. Vaikka toisaalta olen hirveä hermoilija ja asioista panikoija osaan silti suoriutua tilanteesta kuin tilanteesta moitteettomasti, en siis kuitenkaan mokaa niitä tiettyjä tilanteita vaan otan itseäni niskasta kiinni sopivalla hetkellä ja olen tilanteen herra.

8. Oon kauheen laiska sellaisissa asioissa jotka ei mua kauheesti kiinnosta, esimerkiksi jonkin tieteellisen asian opettelu, fysiikka, matematiikka tai autossa olevien nappuloiden mietiskely... Kaikki tollaset aikaavievät ja turhaa(omasta mielestäni) mietintää vaativat asiat saavat mut huokailemaan ja haukottelemaan eikä mua sitten loppujen lopuksi jaksa kiinnostaa ollenkaan ja alan laiskottelemaan.
Toisaalta taas mulle on aina ollut vähän liiankin helppoa kaiken opettelu, kuten esimerkiksi koulujutut, ni sekin on ehkä vähän vaikuttanut siihen että mua jaksaa kiinnostaa tietyt asiat niin vähän aikaa.

Plaah, näitä ku kertailee ja vilkuilee läpitte ni tuntuu että voi jestas tätä mun elämää, mutta elämä on :D Mutta nämä tällaiset ovat yllättävän kivoja ja näissä saa samalla oikeasti hieman miettiä niitä omia juttuja. Toivottavasti jotkut jutut oli uusia ettei tullut ihan vanhan kertausta sentäs.

Ihanaa että on jälleen yksi vuosi koluttu läpi ja saa jälleen miettiä mitä sitä on vuoden aikana saanut aikaiseksi. Vaikka se välillä tuntuukin ettei elämä ole liikkunut tutuista uomistaan mihinkään niin aina sitä kuitenkin on saavutttanut jotain ja siitä tulee olla kiitollinen. Minä ainakin itse olen kiitollinen siitä että sain kokea vuoden aikana työharjoittelua mukavassa paikassa, sain tutustua uusiin kivoihin ihmisiin, niin yksityiselämässä kuin bloginkin puolella sekä sain loppuvuodesta tietää vielä että ensi vuodeksi on tiedossa ihan oikeita töitä. Ainakin omaan vuoteeni on mahtunut paljon, enemmän onneksi hyviä hetkiä kuin huonoja :) Toivottavasti ensi vuonnakin saan hyviä muistoja tallennettua mieleeni ja saan pitää kaikki ihanat ihmiset ja rakkaat ympärilläni. Kiitos teille kaikille ihanille uusille tuttavuuksille ja lähimmäisilleni <3

Oikein ihanaa ja rauhallista Uutta Vuotta 2013 jokaiselle !!!!

7 kommenttia:

  1. Ihania paljastuksia. :D Varsinkin tuo tuotantotalouden insinööri. Mä melkeen lähdin opiskelemaan sitä, mutta onneksi en mennyt, sillä olisin blondina varmaan yhtä pihalla kuin eräs kaimani. :D

    Iloista ja helmeilevää uutta vuotta sinulle!

    VastaaPoista
  2. Hyviä juttuja :D Katsotaan sitten mun versiot kun palailen asiaan tämän kanssa blogissani. Kiitos siis tunnustuksesta!

    VastaaPoista
  3. Oijoijoi, kiitos tunnustuksesta <3

    VastaaPoista
  4. Moi,
    Voi kiitos paljon.
    Yritän rapusta jotakin heti ensi tilassa. Nappaan tänä tunnustuksen mukaa.

    Paljon Onnea, Riemua ja Työrikkautta,sekä terveyttä 2013 vuodelle.
    t:) Koralli

    VastaaPoista
  5. Kiva lukea näitä kehittämiskohteita:)
    Nyt koittaa uusi vuosi ja onnittelut siitä ja muutakin mukavaa menoa!

    VastaaPoista
  6. Kiitos ja kaikkea hyvää sinullekin ensi vuodelle!

    VastaaPoista
  7. oijoi, kiitos tunnustuksesta ja paljastuksista :) mulle alkoi nyt vajaan viikon vapaa, jospa sen aikana hoitaisin oman osuuteni tästä... oikein ihanaa uutta vuotta sinulle :)

    VastaaPoista

Kiitos että jätit kommentin, tulethan käymään jatkossakin !