Sivut

perjantai 28. joulukuuta 2012

Parin päivän paussi



Kolmen P:n suora, jep, sitä ollaan täällä puuhattu pari viimeistä hiljaisempaa päivää. Toiset tykkää pitää taukoa sillon ku normaalistikin pidetään taukoa eli joulun aikaan, mulla se tauon paikka tulee ilmeisesti pari päivää jälkikäteen.. Nyt on vaan tuntunut jotenki että pakko pitää näpit erossa tietokoneesta ja olla vaan ja viettää päivät yöpaidassa ja pörrösukissa, onko se väärin ? Musta ittestäni on tuntunut jotenki kauheen laiskalta vaikken sitä tietty ookaan, on vaan ollut kiva olla. Toisaalta oon pikkusen taas sairastellut ja jouduin eilenkin käymään päivystyksessä ni kaippa sekin on vähän verottanut tätä normaalia touhotustani ja jaksamista, koitan yrittää ymmärtää itseäni ;)

Toivon todellakin että tämä sairastaminen jäi nyt tähän, jahka mä tästä selviän ni yritän hartaasti olla saamatta enää mitään muita tauteja itselleni... Vaikka toisaalta mulla on kyllä tapana yleensä kerätä kaikki ongelmat ja sairastumiset omalle kontolleni ja viettää niiden kanssa aina muutama viikko jossei muutama kuukausikin. Tällä hetkellä ainakin olen kurkkuani myöten tätä kroppani ailahtelua ja sitä että se ei tahdo pysyä mun vauhdissa mukana.

Jospas tämä tästä, ainakin vauhtia riittäisi ! Mulla olisi tuossa odottelemassa 23 avainanuhan tilaus joka pitäisi näinä päivinä aloitella vauhtiin, ja muutamia muitakin pikku projekteja tietty tässä kun vain joulutohinoista pääsisin irti. Tuon jättitilauksen aion aloittaa tosiaan tässä muutaman päivän sisällä ja huhkia sen kanssa oikein kunnolla että saisin sen tehtyä muutamassa viikossa, hieman tietty verottaa jälleen tätä mun kallista aikaani se uusi työ joka alkaa tuossa tammikuun alussa. Empähän kuitenkaan anna sen häiritä rakasta harrastustani vaan aion sumplia ja aikatauluttaa aikani jotta saan kaiken tehtyä ja vieläpä ilman suurempia stressipurkauksia ja sairastumisia !

Tumblr_mfpprfpnvj1qjcmqgo1_500_large
weheartit.com
Tällä hetkellä en ole tehnyt korun korua, enkä pidä sitä yhtään pahana asiana, mulla on ollut taukoa. Tosin mun kädet alkaa jo kipristelemään ja kouristelemaan jos en kohta pihteihini tartu, joten katsotaan mille tässä alkaisi jahka antibiootit alkaisivat tehoamaan ja kunto kohenisi edes hieman. Pikkuhiljaa pikkuhiljaa, niinhän minä aina tapaan sanoa ja aina ne asiat siitä lutviutuu jossain vaiheessa, emminä synkkyyteen vaivu vaan nousen täältä entistä ehompana jälleen kohti uusia koruja !

Tästä tulikin tarkoituksella tällainen kuulumis -postaus, jotta tiiätte että oon ihan hengissä vaikkei musta ole kuulunut muutamaan päivään. Itselleni tämä jutustelu olikin ehkä enemmän paikallaan kuin muille ja lukijoille, kaitpa sitä joskus tarvitsee tällaista pientä koontia omasta olostaan jotta voi jatkaa eteenpäin uusin voimin. Joulu sekä nämä muut ihanat pyhät ovat olleet todella toivottuja ja on ollut ihanaa viettää kotona ja perheen kanssa aikaa oikein kunnolla. Joululahjatkin olivat aivan ihania ja juurikin niitä toivottuja, mitään enempää en olisi enää voinut toivoa :) Pukki oli tänäkin vuonna ollut siis erittäin osaava ja tiesi mitä mulle toimitti, kiitän siis pukkia sekä kaikkia ihania pukin pikkuapulaisia suurella sydämelläni :) Ehkäpä parhaimmat lahjat tänäkin vuonna olivat pinkki Viivi ja Wagner -yöpaita sekä ihanat punaiset tiikeriraitaiset pörrösukat. Tämä asuste on ollut käytössä nyt aatosta asti joka päivä enkä tahtoisi luopua niistä millään <3

Onkos muuten kellään minkäänlaisia uuden vuoden suunnitelmia ? Täällä nimittäin vietellään rauhaisaa uutta vuotta lääkekuurin merkeissä, joten piletykset jää tältä tytöltä väliin tänä vuonna :) Mukavaa perjantaita kaikille ihanille murupullasille <3

5 kommenttia:

  1. Kyllä välillä on ihan paikallaan,ja hyväksikin, ottaa vähän rauhallisemmin ja kerätä voimia. Ja ilman huonoa omaatuntoa.
    Pikasta paranemista ja mukavaa vuodenvaihdetta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näinhän se on, välillä tuntuu juurikin siltä että pieni breikki on hyväksi, tällä kertaa se tuli juuri oikeaan aikaan ja voimat alkavat jo kasvamaan :) Kiitos Helmi <3

      Poista
  2. Kiitos kuulumisista:)
    Eipä ole muuta suunnitelmaa kuin että kotona pällistellään selvinpäin ja perheen kesken!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuulumisjutut on mun mielestä joskus ihan kivoja lukea, ja varsinkin kirjoittaa :) Selvinpäin on hyvä olla, silloinhan ne parhaat pirskeet yleensä on ;)

      Poista
    2. Sulle olisi blogissani noudettavaa:) Ole hyvä.

      Poista

Kiitos että jätit kommentin, tulethan käymään jatkossakin !