Sivut

lauantai 26. tammikuuta 2013

Is this me ? Yep.

Moni onkin varmaan jo nähnyt että monissa blogeissa kiertää tällainen kiva juttu jossa laitetaan kuvien muodossa se pääasiallinen teksti. Eli aiheena on: Kuka minä olen ? Ja minähän tykkään tällaisista värkkäysjutuista, ovat ihan mun juttu ! Rakastan kirjoittamista ja pähkäilyä kirjoittelun puolesta, tykkään miettiä paljon omaa itseäni ja rassata omaa mieltäni tietyissä rajoissa tietenkin. Tässä on siis kerrottuna se kuka minä olen, omasta mielestäni, tumblr kuvin, enjoy ! Kuvat löydätte täältä


Siinäpä sellasta vähäsen, jotkuthan ovat luonnollisestikin pikkusen niinku vitsiksi tarkoitettu vaikka toisaalta uskon kyllä esimerkiksi siihen että yksisarvisia on taatusti jossain ;)

Haastan jokaisen tekemään itselleen tällaisen, aika terapeuttista ja kivaa :) Viettäkäähän mukava viikonloppu, minä vietän viikonloppuni töitä tekemällä :) Tänään olisikin tarkoitus mennä suoraan töiden jälkeen äitylin luokse saunomaan viikon pölyt pois jaloista.

<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos että jätit kommentin, tulethan käymään jatkossakin !