Sivut

torstai 24. tammikuuta 2013

Nyt ne on lusittu

Ne mun rakkaat ja kauan kaivatut lomapäivät ovat nyt takana ja taas koittaa karu paluu arkeen, vai voiko noin edes sanoa jos tykkää työstänsä ? Tai no kuka nyt työnteosta itsessään tykkää, paitsi tietty jos omistaa vaikka jonku sairaan ihanan helmikaupan ja saa siellä työkseen hypistellä helmiä ja huokailla ihan ääneen... Minä kyllä uskallan sanoa että tykkään tavallaan työstäni, musta on ihan kiva olla ihmisten kanssa ja työkaverit on kivoja, aina saa hymyjä osakseen töihin mentäessä :)

543932_4274176575889_274648169_n_large
weheartit.com

Töihin siis olisi taas mentävä, ja mulla kun oli niin kauhean mukavaa olla tässä kotosalla nyt nämä neljä päivää, nautin kyllä suuresti :) Vaikka työttömänä olo olikin melkoisen raskasta niin on se raskasta yrittää opetella taas työelämäänkin. Välillä tuntuu että haluttaisi jäädä kotiin ja antaa aikansa korujutuille ja muille kivoille asioille, varsinkin nyt kun kevätkin alkaa tehdä tuloaan. Uskon silti että jos kotiin jäisin, olisi mulla parin viikon päästä jälleen hinku tehdä jotain muutakin kuin kotijuttuja, jotenka olen siis päällisin puolin tyytyväinen että mulla nyt tuo työpaikka on !

Tumblr_mh4ifoijqy1rtjb2go1_500_large
weheartit.com
Alkuun tuli tuollaista hieman syvällisempää mietintää ja omien kummallisten aivotusteni höpöttelyä, mutta nyt voin taas takoa päätäni seinään ja tökkiä itteeni silmään :D Tilasin eilen siis jälleen kerran pakon sanelemana Helmikaupasta tavaraa, tarvitsin avainnauhoja varten lukkoja, ja niitähän sitten löytyikin. Sen kummemmin taas miettimättä laitoin tilauksen menemään, mutta kappas kummaa kun ne tänään saapuivat niin nehän olivatkin "väärän värisiä" ! Eivät siis oikeasti väärän värisiä vaan erivärisiä ku mun oli tarkoitus ottaa ja klikata kohti kotia :D Noh, tuleehan nuokin toki tarpeeseen ja ovat nättejä mutta nyt joudun hommaamaan sitten uuden satsin niitä oikean värisiä ja siihen päälle sitten vielä samanvärisiä tuplarenkuloita... Tarkoitus olis siis tilata niitä hopean/nikkelin värisiä lukkoja, mutta lipsahtikin KIRKKAAN hopeanvärisiä... Ei nyt mikään karmeen hirvee moka mutta ärsyttää se tilailla jatkuvasti lisääkin... Saampahan monen monta "kiitos-lahjaa" ;)

Semmoset tunnelmat täältä käsin tähän aikaan päivästä, toiset pääsee töistä jo kohta ja minä lähden töihin, ihanan reipasta ! Eilen oli tarkoitus tehdä ainakin yksi avainnauha mutta hyökkäs kauhee minimigreeni ja päädyin sohvan pohjalle mököttämään, ei niin ihanan reipasta.. Tänäänkin sain aloittaa aamuni särkylääkkeellä mutta kylläpä se siitä helpotti sitten, nyt on jo ihan ok olo ja valmistaudun töihin lähtöön !

Oikein mukavata päivää kaikille teille ihanille murupullasille, vanhoille lukijoille ja ihanille uusille tulokkaille myös ! <3

3 kommenttia:

  1. Mä viihtyisin myös paremmin siellä koruputiikissa kuin nykyisessä työssä. En vain osaa /jaksa/halua olla työ orientoitunut kun on ollut pitkä sairausloma ja muutakin vastoinkäymistä. Mieliala kaskee välillä vieläkin ja olen saamaton. Sinänsä työn luonteessa ei ole vikaa,olosuhteet on vaan joskus raivostuttavat.
    Kiva nähdä sun avainnauhat sitten valmiina,mäkin olen tehnyt taas muutamia.

    VastaaPoista
  2. Kyllä se on aikas tärkeetä että tykkää työstään, että sinne jaksaa joka aamu vääntäytyä. Tai jos työ itsessään on vähän niin ja näin, kivat työkaverit ja muuten hyvä henki työpaikalla pelastaa aika paljon. Mulle on tosi vaikeeta nykyään lähtee muualle palkkatöihin, on vaan niin kiva rauhassa heräillä ja suunnitella koruja tai kynsiä :) Koitas taltuttaa se päänsärky nyt!

    VastaaPoista
  3. Oih, kyllä se on niin kiva ku te jaksatte aina olla niin ihania ja kannustavia :) Ihana aina lukea tällaisia kommentteja, kiitos, piristää mieltä hetimiten !

    Kyllä minäkin nauttisin ehkäpä ennemmin siitä että saisin ihan täyspäiväisesti tehdä juuri sitä työtä mitä haluan, ehkä vielä joku päivä olen töissä itselläni ja pyöritän korubisnestä/käsityöjuttuja ;)

    VastaaPoista

Kiitos että jätit kommentin, tulethan käymään jatkossakin !