Sivut

lauantai 12. tammikuuta 2013

Vielä pari, ainakin :)

Oon ihan täysin ihastunut näihin memory wire -rannekoruihin ja mää valmistan näitä jo pikkuhiljaa tehtaan tavoin, pelottavaa ? Nää vaan on niin hauskan näköisiä ja valmistuskin on kiva tekotyyli, myös asiakkaat näyttävät tykkäävän. Näitä nyt vaan syntyy jatkuvalla syötöllä ja mulla on koko ajan jotain kivoa väriyhdistelmiä mielessä ja tahtoisin toteuttaa niitä mutta musta tuntuu ettei mun vuorokaudessa oo yhtä paljon tunteja kuin muilla ? Tuntuuko jostakusta muustakin samalta ?

Nämä korut tein toissailtana samalla kun katsoin telkkaria ja mietin että kohta pitää lähteä nukkumaan, sainpahan kuitenkin pari valmiiksi taas. Nyt on tällainen kuuden päivän työrupeama tässä ja kyllä väsyttää, nyt on menossa kolmas päivä :) Vielä kolme olisi jäljellä ja keskiviikkona hyvin ansaittu vapaapäivä, jes !

Tässä kotosalla touhuilenkin työjuttuja valmiiksi ja villasukat jaloissa pyörien koitan töhöttää tänne blogiinkin pikkusen kuulumisia ja kuvia perään ettei jää ihan huomiotta. Illalla suunnitelmissa olisi mennä suoraan töiden jälkeen pikainen visiitti tekemään ystävän luokse jonka jälkeen äidin luokse saunomaan. Illalla toivottavasti olen jo sen verran väsynyt että kaadun suoraan sänkyyn ja sanon tervetuloa Nukku-Matille ja nukun ihanan rauuhalliset yöunet ja aamulla taas herätys jotta pääsen 12 töihin :) Semmosia suunnitelmia, kiinnostavia eikö totta ? :D

Koruissa käytin lasihelmiä koossa 6mm ja 8mm, sekä metallihelmiä helmien väleissä. Väreinä on musta, hurrikaanin punainen, harmaan värisiä marmorointityylisiä lasihelmiä sekä turkoosin värisiä marmorointityylisiä lasihelmiä. Oma suosikkini oli jälleen kerran ylläri, tykkäsin tosi paljon tuosta turkoosi/harmaa -yhdistelmästä. Mä en oikeesti tykkää ikinä sinisestä enkä turkoosista, en sitte yhtään, nyt ne värit on nousseet pinnalle ja mua kummastuttaa !?






Mukavaa lauantaita kaikille ja viettäkäähän kiva ilta ! Aiottekos hihitellä Putouksen tahtiin illalla, meillä on jopa tallennuksessa se ettei vaan mene ohitse ! Mun mielestä parhaat hahmot ainakin vielä ovat Armin esittämä Sanna-Raipe Helminen sekä Akun esittämä Samppa Linna(kohan se oli ?)

<3

5 kommenttia:

  1. Kivoja koruja ja väriyhdistelmiä :) Mä oon myös huomannut, että monet tykkää näistä Memory wire rannekoruista, varsinkin kesällä toivottiin vähän väliä tietyn väristä korua. Meillä ei Putousta katsota, mutta hauska huomata, että Aku tuo hahmoihinsa usein jotain turkulaista. Samppalinna on siellä perinteikäs maauimala (ja Pallivaha on paikannimi)

    VastaaPoista
  2. Harmaa-sininen on näistä minun makuuni tänään:)

    VastaaPoista
  3. Jostain syystä tuo punainen hivelee edelleen minun silmääni eniten. Niin tässä kuin niissä avainnauhoissakin. Tykkään kyllä punaisesta, mutta käytän sitä kuitenkin melko harvoin. Lähinnä otan sen mukaan tuomaan väriä, jos vaikka muuten on esim. tummissa vaatteissa. Silti se jotenkin nyt tuntuu tosi kivalta väriltä noissa koruissa. Alkaakohan tässä odottaa jo kevään väriloistoa =) ?

    Sanna-Raipe Helminen on ihan suosikki meillä. Toisena tulee Sikiö :D .

    VastaaPoista
  4. Mä olen yleensä niin punainen(!), mutta tuo on tosi nätti harmaa-turkoosi, ehkä tuo hauska kuviointi tekee sen. Vuorokaudessa pitäisi olla muutama tunti lisää, aina käy näin että kun jotain pääsen tekemään on yö :) Täällä on viikonlopun kohokohta kun kaikki yhdessä katsotaan putousta, mun suosikki on Karim!

    VastaaPoista
  5. Kiitos paljon kaikille :) Minulla oli suosikkina myöskin siis tuo harmaa/turkoosi sävytteinen, ja se yllätti minut itsenikin :)

    Putoushan oli taas jälleen kerran ihan loistokas, sai nauraa käkättää taas ihan kunnolla :D Ihana että kaikilla on vähän erilaisia suosikkeja, toinen tykkää sikiösisaruksista ja toinen taas tykkää Karimista ! Ehkä surkein tänä vuonna on Hänma tai Veli-Sikiö... Siskö-Sikiö taas on erittäin loistokas ;)

    VastaaPoista

Kiitos että jätit kommentin, tulethan käymään jatkossakin !