Sivut

tiistai 5. helmikuuta 2013

Lila

Pari päivää sitten laittelin kuvia tekemästäni avainnauhasta jossa olin käyttänyt violetteja ja liloja helmiä päävärinä. Tämä nauha meni työkaverille joka sitten tahtoi myös korvakorut nauhaan sopivaksi. Korviksien tuli siis sopia nauhan väreihin ja saivat olla myös hieman roikkuvan malliset.

Tällaiset näistä nyt sitten tuli, tein kaksi erilaista mallia ja molemmat olivat tykättyjä :) Käytin ihan vaan lasihelmiä sekä hopeoituja osia. Kauniit tuli, ihanan yksinkertaiset ja simppelit. Tykkään tehdä korviksista tuollaiset roikkuvat ja ketjuun tehdyt, se on jotenki se mun juttu. Niistä saa helposti näyttävät ja helisevät peruskorvikset.




Eilen mun piti mennä töihin vasta klo 16.10, mutta meninkin jo pyynnöstä 13.10, jotenka ei sitten jäänytkään aikaa päivittää blogia. Postaus tulee siksi vasta näin tiistaina. Eilen olin kotosallakin vasta yhdeksän jälkeen ja olin täysin poikki, raahauduin sohvalla vatsa täynnä ihanaa ruokaa ja köllähdin viltin mutkaan.

Pitäisi laittaa tilaukseen puuhelmiä ja hieman lisää nauhaa, mutta jotenkin en ole saanut aikaiseksi ja mietin myös sitä että mistä saisin parhaimman laatuisia ja halvimmalla tietty. Katselin HelmiQ:n tarjontaa ja se vaikutti aika hyvältä, olen sieltä tilannut ennenkin ja ollut ihan tyytyväinen. Helmikaupan puuhelmiä on myös kehuttu, mutta itseäni hieman "hirvittää" se niiden hinta... Joten ajattelinkin että tilaan sieltä täältä hieman perusvärejä ja tilaan vaikka sitten sieltä HelmiQ:sta niitä hauskoja erikoisia värejä kuten lime, pinkki ja aqua ;)

Tällä viikolla mulle kilahtaakin postiin kiva paketti, aihe käsittelee meille helmeilijöille pikkuisen erilaisempaa kategoriaa mutta uskon että tästä jutusta voisi olla myös joillekin teillekin hyötyä ;) Saan kunnian olla Samsungin tuotetestaaja, ja tulenkin saamaan testattavakseni melkoisen paketin Samsung S3:n tuotteita, ja aion niistä kertoa myös täällä blogin puolella. Mutta siitä aiheesta lisää sitten kun paketti tulee minulle !

<3

1 kommentti:

  1. Kivat korut ja väritys tietty mun mieleen:)

    VastaaPoista

Kiitos että jätit kommentin, tulethan käymään jatkossakin !