Sivut

sunnuntai 21. heinäkuuta 2013

Pastasalaattia ja mattoja

Oon ihastunut yhteen ruokaan jälleen ja kulutan sen tapani mukaan taas loppuun.. Olen suurkuluttaja kun sille päälle satun ja kulutan aina kaikki loppuun, niin että kyseinen ruokalajikin ihan äklöttää jossain vaiheessa... Olen kummallinen ihmisihminen ;) Tämä salaatti on kuitenkin niin ihanaa ja helppo tehdä että siitä sietää tykätä kauemmankin aikaa, ja ehkä sitä voisi sopivasti erilaisilla aineksilla varioida mieleisekseen...

Itse käytän tähän jotain pastalajiketta, tällä kertaa oli kivan väristä pientä simpukkapastaa, saahan sitä käyttää mitä kaapista nyt sattuu löytymään sillä hetkellä. Pastan keitän siten että jätän sen hieman raa'aksi, liian kypsä pasta on mielestäni ällöä. Pastan lisäksi laitan fetajuustoa, tonnikalaa, felixin paprikasuikaleita säilykkeenä, punasipulia sekä sitruunalla maustettua oliiviöljyä. Omnom, että kuulostaakin hyvältä. Toisaalta joidenkin mielestä salaatti on aika pliisu mutta minä kun olen hieman nirsomman puoleinen näiden ruokien suhteen niin tämäkin on jo saavutus.

Mä tykkään kauheasti kaikista erilaisista salaateista, lämpimistä ja kylmistä mutta mun vatsa ei pidä perinteisestä salaatista päivittäin syötynä ja ihan ruokana syötynä eli pitää siis aina kokeilla jotain erilaista siihen kaveriksi. Pasta on tällä hetkellä hyvä valinta, on myös enemmän ruokaisampi. Täysjyvä on hyvää !


Tänään ollaan ihan vaan siivoiltu ja oltu rauhassa, olisi pitänyt olla myös hierontaa mutta peruimme ajan yhteistuumin ystäväni kanssa ja mietimme seuraavaa sopivampaa ajankohtaa :) Ensi viikon keskiviikkona mulla on kauan odotettu tatuointiaika, ja sitä todellakin on odotettu jo melkoisen tovin. Vuoden verran sitä mietin jälleen ja pari kuukautta sitten odottelin ihan kirjaimellisesti koska jonot ovat melkoiset. Ihanaa saan jälleen lisää kaunista kuvaa iholleni ! Kuvaa varmasti sitten kun se on parantunut.

Minullahan on jo muutama tatuointi olemassa, molemmissa käsissä on lintuja ja toisessa vielä lisäksi sulkakin ja oikeassa sääressä on suuri perhonen ja oikeassa lapaluussa on ruusu jonka olen nyt menoss peittämään kyllästyttyäni siihen totaalisesti. Ihanaa saada uutta ;)

Vielä loppuun kuva uusimmista äitini tekemistä matoista jotka meni jo asiakkaalle. Nämä matot on tehty ontelokuteesta, asiakkaan niin halutessa, kalliimmaksihan se tulee toki... Näissä oli erikoisempaa tosiaan se että kyseessä oli ontelokude ja että näissä oli tuollainen erilaisempi kuvio värien suhteen. Kauniita tuli :)


Mukavaa sunnuntaita jokaiselle, minä mussuttelen namia naamaan ja kuuntelen kun vesisade hakkaa ikkunoihin. T lähtee töihin yöksi ja minä taidan paneutua tuonne koruhuoneen puolelle nauttimaan olostani ;)

<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos että jätit kommentin, tulethan käymään jatkossakin !