Sivut

sunnuntai 24. marraskuuta 2013

Korumaisia nauhoja

Teimpäs uutukaisia nauhoja tuossa kuluneella viikolla aina silloin kun vain energiaa oli johonkin muuhun kuin syömiseen, töissä käymiseen ja nukkumiseen. Mulla on pitkä työputki just menossa ja tuntuu ettei energiaa riitä enää mihinkään muuhun kuin töiden ajattelemiseen, välillä ees siihenkään... Nyt on putken kolmas päivä menossa ja vielä olisi viisi jäljellä, huh ! Töihin siis olen tässä juuri suuntaamassa mutta vielä ehdin aamusella kuvaamaan uusimmat tuotokset ja lisäämään ne jopa tännekin :)

Näissä nauhoissa olen käyttänyt enemmän korumaista otetta ja tyyliä, eli ketjua ja muutamia helmiä vain. Aivan valloittavan kauniita tuli, myös tällä kertaa omastakin mielestäni ;) Kuvista ei tullut niin hyviä kuin olisin tahtonut mutta antakee anteeks tän kerran, mulla oli kiire ! Tosi ärsyttävää kuvata tällaisessa säässä kun aurinko paistaa liian kirkkaasti heti aamusta ja tuo kellertävää sävyä kuviin samalla kun kuvista taas tulee jotenkin kummallisen kirkkaita.. Yrittää siinä sitten niistä muokata nätimpiä tällä osaamisella... Puuuuuh.... Noh, saatte kuitenkin selvää :)





Minä alan tekemään eväät valmiiksi ja alan tekemään lähtöä töihin. Mukavaa sunnuntaita jokaisella mussukalle <3

1 kommentti:

  1. Kaikki ovat todellakin kauniita! Taidanpa tehdä itselleni uuden, kun tuli niin mieliteko:)

    VastaaPoista

Kiitos että jätit kommentin, tulethan käymään jatkossakin !