Sivut

maanantai 20. kesäkuuta 2016

Mummolleni syntymäpäiväkortti

Rakas mummoni täytti vuosia toukokuussa ja hänelle tekaisin sitten tällaisen hieman jopa humoristisen syntymäpäiväkortin, hänellä sitä onneksi on <3 Huumoria pitää olla elämässä aina, sitä ei saa kadottaa ikinä !

Tässä kortissa olen käyttänyt jälleen kerran todella hyväksi havaittua neliönmallista valkoista korttipohjaa. Korttipohjan olen sävyttänyt yläpäästä Distress Ink -musteilla jotta sain tuollaisen kauniin sinisen 'taivaan' aikaiseksi. Lintu on leimattu kuva Tim Holtzin Crazy Bird -leimasinsetistä, ja tuo paksukainen pieni lintu on minun suosikkini, niin suloinen ! Lintu on väritetty Copiceilla.

Linnulle stanssasin muutaman risun räpylöitten alle sekä onnea -tekstin myös jotta kortti tosiaankin olisi onnittelukortti.

Tuollaiset yksityiskohtaiset ja 'herkät rikkoontumaan' -tyyliset stanssit olen kiinnittänyt Heidin Korttipajasta saatavalla kaksipuoleisella ohuealla teipillä jota voi käyttää stanssausvaiheessa. Kannattaa tutustua mikäli et vielä ole kuullut tällaisesta jiposta.

Pisarat ovat dew dropseja, vaalean turkoosin sävyisiä.



<3

2 kommenttia:

  1. Kiva tehdä kortti sellaiselle henkilölle jolla on huumoria. Joskus minä ainakin mietin että voisinko lähettää huumorikortin jollekin. Kun ei aina ole henkilöstä niin varma ymmärtääkö hän minun huumoria. Onneksi mummo on niin läheinen, että tuntee hyvin.Liityn blogisi jäseneksi, sinäkin voit liittyä minun blogiini, olisi kiva saada uusia blogituttuja, kiitos etukäteen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos sinulle kommentistasi, minäpäs tulen vastavierailulle blogiisi :)

      Poista

Kiitos että jätit kommentin, tulethan käymään jatkossakin !