Sivut

perjantai 15. heinäkuuta 2016

Omalle äidilleni kortti

Tämän kortin tein omalle rakkaalle äidilleni äitienpäiväksi. Olin aivan unohtanut esitellä koko kortin, hyi minua! Mutta tässäpä tulee tämä, ja siis eihän tämä nyt mikään täysin äitienpäivä -kortti ole, voi tokkiinsa käyttää muutoinkin kun ei onnitteluja ole päällä.

Tässä kortissa käytin ihan vain valkoista neliönmuotoista korttipohjaa johon sovitin kaunista kolibritaustapaperia. Mielestäni korttiin ei taustalle tarvinnut juuri muuta tämän koristeellisen paperin vuoksi. Lisäsin itse tekemäni kukkasen alanurkkaan sekä korunosina normaalisti käyttämiäni pronssinsävyisiä perhosia. Perhoset ja kukka on kiinnitetty kuumaliimalla. Lopuksi sidoin korttiin vielä puuvillanarua rusetille.



Monesti muutamalla yksinkertaisella jutulla saa aikaan jotain todella kaunista. Itse tykkäsin tämän kortin värimaailmasta todella paljon :) Pariin otteeseen olen yrittänyt tehdä sellaisia "härpäkemäisiä" kortteja mutta se ei vaan ole minun tyyliäni. Minulle sopii kuin nenä päähän nämä tällaiset yksinkertaisella tyylillä toteutetut kaunokaiset.

Täällä ollaan vietelty pari päivää vapaata ja huomenna pitäisi taas sorvin ääreen mennä, kotona on niin mukava olla ja saa paljon enemmän aikaiseksikin. Töistä tullessa on monesti niin väsynyt fiilis että rojahtaa vain sohvalle katselemaan Netflixistä tv-sarjoja kunnes nukahtaa. Muutama viikko vielä kärsittävää ja sitten koittaa kolmen viikon kesäloma! Ihanaa, en malttaisi odottaa enää! Laskin että 20 yötä :D Apuva...

Mukavaa loppuviikkoa muruset!

<3

4 kommenttia:

  1. Tosi hieno kortti. Minustakin on kauniit värit. Toi kukkanen on ihana.
    p.s. Oletko minun blogini jäsen jo ?

    VastaaPoista
  2. Onhan ihana kortti<3
    Ja nuo perhoset sopii tosi hyvin, kaunis värimaailma.
    Mun loma loppuu ja sulla vielä edessä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :) Kovasti odottelen jo lomanalkua, tuntuu olevan vielä ihan liian kaukana ;)

      Poista

Kiitos että jätit kommentin, tulethan käymään jatkossakin !