Sivut

lauantai 15. lokakuuta 2016

Halloween kortti

Tein tällaisen halloween -aiheisen kortin, jolla osallistun Kamarikerhon haasteeseen facebookissa. Aiheena oli tokkiinsa halloween yksinkertaisuudessaan ja tässä on minun näkemykseni siihen. Itse olen taustan tehnyt Distress Inkeillä tuputellen ja kurpitsa on itse piirretty ja väritetty copiceilla. Kirjoitin itse myös tekstin, olen ihan yrittänyt harjoitella tuollaista erilaista tekstityyppiä niin pystyy sillä tavallakin tekemään korttiin jotain erilaista.

Kortti on minun tyyliini sopivasti simppeli, jossa on kiinnostavuutta olen tuonut tuolla taustalla sekä itse tehdyllä kurpitsalla. Ihan kiva tuli ;)



Huomenna lähdetään katsastamaan Oulun käsityömessut, toivotaan että löytyy niin paljon kaikkea kivaa että T:llä venyy kädet kantaessa :D Mukavaa viikonloppua muruset!

<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos että jätit kommentin, tulethan käymään jatkossakin !