Sivut

lauantai 17. kesäkuuta 2017

Zigeillä äitienpäivään sekä kuulumisia

Tein ehkä yksinkertaisimman kortin mitä olen koskaan tehnyt ja tykkäsin ihan mielettömästi tästä kun sain sen valmiiksi. Kortti näyttää todella yksinkertaiselta ja sitähän se tietenkin olikin, mutta meni siihen kukan värittelyyn aikaakin jotta siitä sai yksinkertaisen näköisen.

Kortissa olen käyttänyt jälleen kerran todella hyväksi havaittua Suomalaisesta kirjakaupasta hankittua neliönmallista korttipohjaa jonka päälle olen sitten liimannut akvarellipaperia. Kukka on siis leimattu akvarellipaperille, ja olen kukan väritellyt zigeillä jotka ovat muuten aivan mahtavia kyniä! Kukan kaveriksi ja koristeeksi sidoin vielä puuvillanauhasta rusetin.



Täällä on vietelty sairaslomapäiviä koko viikko, selkä sanoi sopimuksensa hetkellisesti irti ja kivut tulivat voimakkaina ja jouduin jäämään viikon sairaslomalle. Lepo ja liike tekee tälle minun selälleni hyvää silloin kun sattuu, eli mistään vuodelepo -saikusta ei ole kyse. Kovasti olenkin lenkkeillyt nyt, pari kertaa päivässä vähintään ja siihen venyttelyt ja muuta touhuamiset päälle että selkä suoristuisi sen verran ettei tarvitsisi särkylääkkeitä kovin napsia.

Mistään vakavasta ei ole kyse, ainoastaan iskiaksen hermosärystä joka säteilee koko vasemmalle puolelle. Pikkuhiljaa tässä saadaan selkää taas kuntoutumaan ja pääsen töihin :) Juhannuskin on tulossa ja olisi kiva olla terveenä.

Mukavaa viikonloppua ja ensi viikon aloitusta !

<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos että jätit kommentin, tulethan käymään jatkossakin !